خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

اسنپ و تپسی باید زیر نظر تاکسیرانی کار کنند

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۱۵۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه اپلیکیشن‌های جدید در حوزه حمل‌و‌نقل از حجم ترافیک کاسته‌اند، گفت: اسنپ و تپسی باید زیر نظر تاکسیرانی قرار گیرند.

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره رویکرد خود نسبت به فعالیت اسنپ، تپسی و روش‌های جدید حمل و نقل گفت: این سرویس‌های جدید حمل‌ونقل دارای کیفیتی خوبی است و جا دارد از آنها استقبال کنیم، اما به نظرم باید تحت نظارت قرار گیرند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه باید نظارت بر این اپلیکیشن‌ها صورت گیرد، افزود: اینکه عده‌ای استدلال می‌کنند، این سرویس‌های حمل و نقل جزو تاکسیرانی نبوده و فقط یک اپلیکیشن هستند، یک نگرش اشتباه و ساده‌انگارانه است.

پورسیدآقایی با اشاره به اهمیت روش‌های حمل‌و‌نقل جدید در زندگی روزمره مردم ادامه داد: این اپلیکیشن‌ها امروز تبدیل به بزرگترین آژانس‌های سرویسی تاکسی شده‌اند و در همین راستا باید توسعه یابند و ضوابط تاکسیرانی روی آنها اعمال شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه سیستم حمل و نقل عمومی جدید باید تشویق شوند، ادامه داد: این سیستم‌ها موجب کاهش ترافیک می‌شوند، چرا که میزان تردد ماشین‌های خالی در شهر را کم می‌کنند، منتهی باید زیر نظر تاکسیرانی قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز