خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

ارتقاء دانش و توانمندی کارکنان نیاز به عزم جهادی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۴۱۴

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: ارتقاء دانش، مهارت و توانمندی کارکنان در انجام ماموریت های فردی و جمعی نیاز به یک عزم و اراده جهادی دارد که این امر در قرارگاه جهادی تربیت و آموزش تحقق می یابد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبرگزاری پلیس، سردار "حسن کرمی" در جمع کارکنان یگان ویژه استان گلستان، اظهار داشت: آمادگی جسمانی علاوه بر اینکه سبب شادی و نشاط افراد می شود فواید سودمندی برای انسان دارد و در سلامت روح و روان و جسم بسیار تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه آمادگی کارکنان یگان ویژه، مهمترین عامل یاس دشمنان جمهوری اسلامی است، گفت: طبیعتا با جسم سالم است که می توان در انواع ماموریت های محوله تصمیمات درستی را اتخاذ کرد و در زمان مناسب آنها را به کار برد و این امر میسر نمی شود جز با ورزش و حفظ آمادگی جسمانی که مهمترین ماموریت یگان ویژه است.

سردار کرمی با تاکید بر "آمادگی علمی بصیرتی" کارکنان، تصریح کرد: آمادگی علمی بصیرتی بدان معناست که کلیه کارکنان می بایست از هوشیاری و بینش بالایی برخوردار باشند که یکی از آنها دشمن شناسی است چرا که این امر مهم، رمز موفقیت در ماموریت ها و عزت ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ارتقاء دانش ، مهارت و توانمندی کارکنان در انجام ماموریت های فردی و جمعی نیاز به یک عزم و اراده جهادی دارد که این امر در قرارگاه جهادی تربیت و آموزش تحقق می یابد که به لطف خدا و همت کارکنان در مسیر رشد قرار گرفته است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در پایان گفت: کارکنان یگان ویژه باید در تمامی لحظات برای اجرای ماموریت‌های محوله در چارچوب وظایف خود از آمادگی کامل برخوردار باشند که این امر بدون توجه به موضوع آموزش و مرور آموزش‌های فراگرفته شده محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز