خبرگزاری کار ایران

مرگ پیرمرد ۷۰ ساله‌ بر اثر شوخی

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۰۱۹

صبح روز گذشته پیرمرد ۷۰ ساله‌ای براثر شوخی دو جوان فوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ساعت ۰۵:۰۰ جمعه مورخه ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۶، از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فوت پیرمردی ۶۹ ساله در بیمارستان به کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا اعلام شد ؛ با حضور مأمورین ، اعضای خانواده متوفی با طرح شکایتی عنوان داشتند که متوفی به علت عوارض ناشی از ضربه و آسیب های وارد شده به مهرهای گردنش فوت نموده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با "فوت مشکوک" و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

کارآگاهان اداره دهم در تحقیقات از اعضای خانواده متوفی بنام "منصور" ( ۶۹ ساله ) اطلاع پیدا کردند که تا دو ماه پیش ، متوفی هر روز صبح در پارک کاجستان واقع در خیابان وفادار جنوبی به ورزش می پرداخته و بواسطه تردد زیاد در داخل پارک مذکور و شوخ طبعی که داشته ، با افراد زیادی رابطه دوستانه برقرار داشته است.

مرگ پیرمرد ۷۰ ساله‌ بر اثر شوخی

بنا بر اظهارات خانواده متوفی ، وی در مورخه ۱۵/ ۰۴/ ۱۳۹۶ در زمان حضور در داخل پارک با دو تن از جوانان پارک بنام های مهیار ( ۲۴ ساله ) و امیرمهدی ( ۲۷ ساله ) مشغول شوخی کردن بوده که این دو جوان اقدام به گرفتن دست و پای متوفی کرده و در ادامه، در حین تاب دادن او را به زمین انداخته اند که همین کار آنها باعث آسیب دیدگی شدید متوفی از ناحیه گردن شده و از آن تاریخ تاکنون اقدامات درمانی متعددی بر روی مهره های گردنش صورت گرفته که نهایتا در ساعت ۰۵:۰۰ مورخه ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۶، پس از انجام عمل جراحی و در داخل بیمارستان فوت نموده است .

با طرح شکایت خانواده ی متوفی از مهیار و امیرمهدی ، هر دو نفر آنها در ساعت ۲۱:۰۰ مورخه۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۶ در محل سکونتشان در خیابان وفادار جنوبی دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند؛ مهیار و امیرمهدی در اظهارات اولیه منکر هرگونه آسیب رساندن به متوفی شده اما در ادامه ، با بیان حقیقت عنوان داشتند که در مورخه ۱۵/ ۰۴/ ۱۳۹۶ به قصد شوخی کردن با متوفی ، او را تاب داده و به زمین انداخته اند!

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : جسد متوفی جهت تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده ؛ متهمین پرونده نیز با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده و جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز