خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

ترخیص ۳ مجروح ایرانی حادثه تروریستی عراق/اعزام ۲ مصدوم به اهواز برای جلوگیری از قطع عضو

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۰۶۵

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان با بیان اینکه سه مجروح ایرانی حادثه تروریستی عراق از بیمارستان مرخص شده‌اند، گفت: دو بیمار نیز برای جلوگیری از قطع عضو و به دلیل مشکلات عروقی به بیمارستان فوق‌تخصصی اهواز اعزام شدند.

علیرضا آموزنده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت مجروحان ایرانی حادثه تروریستی روز پنجشنبه در ناصریه عراق گفت: عصر روز گذشته ۹ مجروح از مرز شلمچه تحویل گرفتیم. یکی از مجروحان را به دلیل مشکلات عروقی در همان لحظه اول با بالگرد به بیمارستان اهواز اعزام کردیم.

او ادامه داد: دو بیمار دیگر امروز صبح به دلیل مشکلات و آسیب عروقی برای جلوگیری از نقص عضو به مرکز فوق‌تخصصی عروق در اهواز اعزام شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خاطرنشان کرد: سه نفر از مجروحان این حادثه امروز از بیمارستان مرخص شدند، دو بیمار دیگر نیز در حال حاضر در اتاق عمل هستند و اعمال جراحی ارتوپدی برای آن‌ها در حال انجام است. یک بیمار نیز با توجه به اینکه حال عمومی خوبی دارد، اما پس از تثبیت حالش مرخص خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز