خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا مطرح کرد:

ارتقاء توان عملیاتی و آمادگی جسمانی نیروها در دستور کار یگان ویژه

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۴۲۲

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: خانواده‌های نیروی انتظامی به خصوص یگان ویژه از ایثارگرترین، صبورترین و با عزت ترین افراد هستند، در واقع این عزیزان دوشادوش سربازان اسلام که به فرمایش مقام معظم رهبری، مجاهدان فی سبیل الله می باشند، در عرصه نظم و امنیت فعالیت می کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار "حسن کرمی" در مراسم تجلیل از خانواده های کارکنان یگان ویژه استان گلستان، اظهارداشت: تقدیر از خانواده های کارکنان، اقدامی بسیار شایسته و ارزشمند است چرا که در دین مبین اسلام، خانواده کانون اصلی رشد و آرامش روانی بوده و نقش بسزایی در بهداشت روان و ارتقاء امنیت اجتماعی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از مولفه های پیشرفت هر کشوری به سلامتی خانواده وابسته است، دشمنان و استکبار جهانی این نهاد بزرگ امنیتی و آرامشی را مورد هدف خود قرار داده و سعی دارند با از بین بردن بنیان خانواده، جامعه را به فساد و تباهی بکشانند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه خدمت در نیروی انتظامی یکی از مشاغل پر افتخار است، گفت: خانواده های نیروی انتظامی به خصوص یگان ویژه از ایثارگرترین، صبورترین و با عزت ترین افراد هستند، در واقع این عزیزان دوشادوش سربازان اسلام که به فرمایش مقام معظم رهبری، مجاهدان فی سبیل الله می باشند، در عرصه نظم و امنیت فعالیت می کنند.

رئیس پلیس ویژه کشور تصریح کرد: ارتقاء توان عملیاتی و آمادگی جسمانی نیروها در دستور کار این یگان ویژه قرار گرفته است لذا با بهره گیری از حداقل فرصت های موجود بایستی در راستای ارتقاء توان عملیاتی خود تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: یگان ویژه به عنوان یک واحد پیشرفته و منسجم در نیروی انتظامی، برنامه ها و اهداف بلند مدتی را برای ارتقاء همه جانبه ارائه داده که تاکید هیئت رئیسه ناجا بر حفظ و ارتقاء آمادگی جسمانی پلیس ویژه است.

سردار کرمی، موضوع مهارت در یگان ویژه را یک امر مهم و تاثیر گذار برشمرد و تصریح کرد: کارکنان یگان ویژه باید در تمامی لحظات برای اجرای ماموریت‌های محوله در چارچوب وظایف خود از آمادگی کامل برخوردار باشند که این امر بدون مهارت در به کارگیری تجهیزات و عمل به تاکتیک ها و تکنیک ها محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز