خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت:

کلانتری‌ها ویترین پلیس هستند

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۴۶۹

رئیس پلیس پایتخت گفت: امنیت و آرامش مردم وظیفه و مسئولیت بزرگی است که ناجا پرچمدار آن است، ما برای خدمت به مردم آماده ایم و به بهترین شکل ممکن از جان، مال و ناموس مردم پاسداری می کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی در جمع روسای کلانتری‌ها با تأکید بر اینکه باید پاسدار و حافظ میراث گرانقدر امام راحلمان (انقلاب شکوهمند اسلامی) باشیم، افزود: عزت و اقتدار امروز ما در سایه جمهوری اسلامی ایران، مدیون مجاهدت های امام خمینی (ره) است که عزت و اقتدار را به ما ارزانی داشتند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همواره بر روی حق و حقیقت و آموزه های مترقی اسلام ناب محمدی (ص) پا فشاری کرده است، اظهار داشت: دشمنی های ابر قدرت های شرق و غرب با انقلاب اسلامی به واسطه حقانیت و پس زدن دست اجانب از حریم و سرمایه های کشورمان و دفاع از مظلومان و ستمدیدگان دنیاست.

سردار رحیمی بیان کرد: ما در راه دفاع از ارزش های دین مبین اسلام، تا آخر ایستاده و در این مسیر، تحت زعامت و رهبری های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا تا پای جان ایستاده ایم.

وی با اشاره به اینکه در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقتداری که امروز شاهد آن هستیم باید تلاش کنیم، گفت: ما پاسدار دین و ارزش ها هستیم و باید، مجاهدانه و با توانی مضاعف به عنوان خادمان مردم انجام وظیفه کنیم.

رئیس پلیس پایتخت، تأکید کرد: با توجه به احادیث و روایات باید انسان از خودش حساب کشی داشته باشد از این رو همه ما باید همواره اعمال و کردار خود را محاسبه و تلاش کنیم که هر روز بهتر از روز قبل مأموریت خود را به بهترین شکل انجام دهیم.

سردار رحیمی عنوان داشت: امنیت و آرامش مردم وظیفه و مسئولیت بزرگی است که امروز نیروی انتظامی پرچمدارآن است ؛ ما برای خدمت به مردم آماده ایم و باید به بهترین شکل ممکن از جان، مال و ناموس مردم حمایت و پاسداری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کلانتری ها به عنوان ویترین پلیس محسوب می شوند که همواره با ارباب رجوع در تماس و تعامل هستند، بیان داشت: هر کلانتری می تواند یک جای کوچک باشد از این رو می بایست با مدیریت و نظم و انضباط مثال زدنی خود به اقتدار پلیس بیفزاید.

سردار رحیمی با بیان اینکه تأمین امنیت و آرامش مردم از بزرگترین عبادت هاست، بیان داشت: اگر با اعتقاد برای خدا خدمت کنید هر لحظه از خدمت شما عبادت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز