خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد:

کمک به مردم میانمار در صندوق‌های هلال‌احمر جمع آوری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۴۸۰

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: این صندوق ها در اماکن و میادین مختلف شهرها و همچنین مصلی های نماز جمعه آماده جمع آوری کمک های نقدی هموطنان عزیز برای مردم میانمار است.

به گزارش ایلنا، رضا اندام افزود: همچنین مردم می توانند تا پایان هفته جاری کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، رفاه، دی، شهر، صادرات، سپه، مسکن و آینده به دست مردم میانمار برسانند.

وی اظهار کرد: طی چند روز اخیر به دنبال جنایات وحشیانه رژیم میانمار علیه مسلمانان این کشور، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران  با بسیج تمامی داوطلبان و تبلیغات گسترده در دورترین نقاط ایران، برنامه‌های خوبی را برای کمک به این مردم محنت زده دنبال کرد و موفق به جذب کمک های چشمگیر نقدی مردمی شد.

همچنین رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت ملت نوعدوست ایران در این امر، بیان کرد: با انتشار تصاویر دل‌خراش و دردناک مسلمانان روهینگیا که از سوی رسانه‌ها به قلب انسان‌های آزاده جهان مخابره می شود، عملکرد ملت شریف ایران از همان روزهای آغازین با حضور گسترده در پای صندوق های جمع آوری کمک‌های مردمی جمعیت هلال‌احمر، موجب سربلندی جمهوری اسلامی ایران شد.

اندام تصریح کرد: با وقوع رویدادهای متعددی چون بلایای طبیعی و مخاصمات در نقاط مختلف دنیا، جمعیت هلال احمر صندوق‌های بسیاری را برای جمع آوری کمک های مردمی مستقر می کند و وجود این صندوق ها نشان از فرهنگ نوع دوستی مردم شریف ایران دارد که دستان سخاوتمندشان کیلومترها آن طرف تر دستان نیازمندان و آسیب دیدگان از این بلایا را به حکم انسانیت می فشرد. از سوی دیگر تکاپوی یک انسان برای کمک به انسان دیگر، پایه‌های عاطفی و انسانی جامعه را تقویت کرده و اجتماعی لبریز از محبت و همدلی را به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز