خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی:

«رضایت فرمانده معظم کل قوا از پلیس» مایه مباهات و افتخار همه خدمتگزاران در ناجاست

کد خبر : ۵۳۷۱۰۷

رئیس پلیس پایتخت گفت: رضایت مقام معظم رهبری و تعابیر بلند ایشان برای سربازان و عاشقان خود در نیروی انتظامی مایه مباهات و افتخار ما بوده و این رضایت بالاترین ارزش و سربلندی است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در ابتدای سخنان خود با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی و بی وقفه مجموعه امنیتی، انتظامی و ترافیکی این فرماندهی، بیان داشت: به همه همکاران شریف و زحمتکش خودم در مجموعه تهران بزرگ درود می‌فرستم که با پایمردی، رشادت، دلاوری و مردانگی خود امنیت و آرامش را برای مردم عزیزمان به ارمغان آوردید.

وی با اشاره به اینکه امنیت از بزرگترین نعمت‌های خداوند است و از این رو تلاش برای ایجاد امنیت هم از ارزش و منزلت بالایی برخوردار است، عنوان داشت: باید با تمام توان خود تلاش نماییم که مردم، امنیت را با تمام وجود خود احساس نمایند و هرگز احساس ناامنی نداشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطره دلاور مردی‌های رزمندگان، شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و مجاهدت‌های آنان خاطرنشان کرد: امام راحل که از سلاله نبی مکرم اسلام(ص) بودند با اقدامی حسینی به کشور و مردم ما عزت و بزرگی بخشیدند و این کشور را از یوغ استثمار بیگانگان رها کردند و رزمندگان و یاوران امام(ره) در طول 8 سال دفاع مقدس با بذل جان و با تمام قوا از آرمان های امام و انقلاب و کیان و حدود و ثغور ایران اسلامی دفاع کردند.

سردار رحیمی با اشاره به بیانات گهربار مقام معظم رهبری در برنامه روز گذشته ایشان در دانشگاه پلیس، عنوان داشت: رضایت مقام معظم رهبری و تعابیر بلند ایشان برای سربازان و عاشقان خود در نیروی انتظامی مایه مباهات و افتخار ماست و این رضایت بالاترین افتخار و سربلندی برای ما است.

وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز مرحله اول طرح رعد توسط کلانتری‌ها و سرکلانتری های تهران بزرگ که با هدف برخورد همه جانبه با تمام مظاهر و ناهنجاری های اجتماعی و مخلان نظم به مرحله گذارده شد، بیان داشت: طرح رعد به صورت مستمر اجرا خواهد شد و هرگز اجازه نخواهیم داد که کسی امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به افزایش بیش از 30 درصدی بار ترافیکی در مهرماه، اظهار داشت: لازم است که از هم اکنون با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده به گونه ای اقدام نماییم که مردم در رفت و آمد و تردد راحتی داشته باشند.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام محرم الحرام و لزوم برنامه‌ریزی ترافیکی و انتظامی برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم و همکاری با مسئولان هیأت ها، بیان داشت: همه ما مدیون امام حسین(ع) هستیم و خود را مرهون و بدهکار ایشان می دانیم چرا که اگر رشادت ها و جانفشانی‌های امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان نبود امروز از اسلام ناب محمدی(ص) خبری نبود.

وی در پایان با اشاره به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی که فرموده بودند آنانکه در قالب نیروی انتظامی امنیت و آرامش خیال را برای مردم به ارمغان می آورند به واقع مجاهدان فی سبیل الله هستند، عنوان داشت: این مدال ارزشمند است که بر سینه فرد فرد ماست از این رو باید با تلاش بی وقفه و صادقانه و گره گشایی از مشکلات مردم به گونه ای خدمت نماییم که مشمول این مصداق و کلام گهر بار آقا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز