خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد:

کمک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی تهرانی‌ها به نیازمندان در روز عید قربان

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۴۴۴

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: مردم استان تهران در روز عید قربان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش ایلنا، محسن ولیئی با اشاره به همیاری و همکاری مردم نیکوکار و حامیان طرح اکرام و مراکز نیکوکاری  در روز عید قربان گفت: امسال بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان گوشت قربانی،  نذورات و کمک‌های مردم سراسر استان در عید قربان جمع آوری شد.

وی افزود: امسال همچون سال‌های گذشته به‌ منظور احیای سنت‌های حسنه انفاق، کمیته امداد استان تهران دریافت نذورات قربانی مردم متدین و نیکوکار استان را  در همه دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، مساجد و محل برگزاری مراسم عید قربان انجام داد.

ولیئی با اشاره به رشد ۷۸ درصدی نذورات مردم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزود: با توجه به کمک‌های جمع‌آوری‌شده، نذورات نیکوکاران برای بهره‌مندی نیازمندان در بسته های یک تا دو کیلو گرمی بین خانوارهایی که فرزندان دچار سو تغذیه دارند، ایتام، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و خانوار هایی که سرپرست بیمار دارند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران یادآور شد: سال گذشته بیش از ۷۲۷ میلیون تومان مشارکت‌های مردمی به ‌صورت نقدی و غیر نقدی در بخش نذورات قربانی توسط نیکوکاران پرداخت شد.

وی با اشاره به روش های دریافت غیرحضوری نذورات قربانی نیکوکاران اعلام کرد: نیکوکاران می‌توانند مبلغ نقدی نذورات قربانی خود را طریق شماره گیری کد #۰۲۱*۸۸۷۷* ، پرداخت از طریق اپلیکیشن سکه و یا شماره گیری سامانه تلفنی ۷۳۵۵ به راحتی پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز