خبرگزاری کار ایران

پلیس راهور ناجا اعلام کرد:

ممنوعیت ترافیکی در جاده کرج به سمت مرزن‌آباد

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۴۹۶

پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی را از روز جمعه (۳۱ شهریور) تا بامداد روز شنبه (اول مهر) اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محدودیت‌های ترافیکی از سوی پلیس راهور ناجا اعلام شد.

تردد موتور سیکلت به استثنای موتوسیکلت های انتظامی و امدادی تا پایان روز یکشنبه (دوم مهر) از محورهای کرج–چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران–سمنان– مشهد و برعکس ممنوع است.

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه (۳۱ شهریور) تا ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه (اول مهر) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ امروز جمعه تا ۰۲:۰۰بامداد روز فردا (شنبه) از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ امروز تا یک بامداد فردا از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت۱۶:۰۰ امروز تا یک بامداد فردا با اعلام مأمورن پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن(محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت امروز تا یک بامداد فردا و همچنین از ساعت هشت صبح تا ۲۴ فردا از محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه، تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از تهران به قائم شهر و برعکس، ممنوع است.

در محور قدیم رشت–قزوین و برعکس نیز تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و. فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ امروز ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز