خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌و‌گو با ایلنا:

آینده دانش‌آموزان سانحه داراب باید تامین شود/ مجلس بر اصلاح آیین‌نامه اردوها نظارت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۸۴۵

نماینده تهران، ری و شمیرانات در مجلس تاکید کرد: آینده دانش‌آموزان هرمزگانی که دچار نقص جدی شده‌اند باید تامین شود و در این باره رایزنی‌ها و تصمیمات مفیدی اتخاذ شده که می‌تواند تا حدودی در مورد آینده شغلی این عزیزان نیز اطمینان خاطر ایجاد کند.

فاطمه سعیدی، نماینده تهران، ری و شمیرانات در مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره سفر خود به استان هرمزگان و دیدار با خانواده دانش‌آموزان سانحه واژگونی اتوبوس در داراب با اشاره به جلسات متعدد با مسئولان این استان درباره این موضوع گفت: خوشبختانه وعده‌های دولت به خانواده‌های این دانش‌آموزان محقق شده است؛‌ البته هیچ چیز نمی‌تواند از بار غم خانواده‌هایی که فرزندان خود را در این حادثه از دست داده‌اند؛‌ کم کند، اما دولت تاکنون در بحث رسیدگی به این خانواده‌ها هر کاری در توانش بوده، انجام داده است.

سعیدی با تاکید براینکه درمان دانش‌آموزان مصدوم به طور کامل بر عهده دولت است، افزود: درمان این دانش‌آموزان توسط دولت پیگیری می‌شود. همچنین این دانش‌آموزان از مهر امسال جا نماندند و آموزش در خانه برای آنها تدارک دیده شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: آینده دانش‌آموزانی که دچار نقص جدی شده‌اند، باید تامین شود. در این باره رایزنی‌ها و تصمیمات مفیدی اتخاذ شده که می‌تواند تا حدودی در مورد آینده شغلی این عزیزان نیز اطمینان خاطر ایجاد کند.

او ضمن قدردانی از مسئولان استان هرمزگان برای رسیدگی به این مسئله، افزود: شرایط اردوهای دانش‌آموزی برون شهری باید تغییر کند که با همکاری وزارت آموزش و پرورش و نظارت مجلس؛ اردوهای دانش آموزی به ویژه اردوهای برون استانی از ساز و کار جدیدی برخوردار می‌شوند تا کمترین احتمال بروز سانحه وجود داشته باشد. همچنین مجلس بر اصلاح آیین‌نامه اردوها نظارت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز