خبرگزاری کار ایران

سردار قاسم رضایی:

خدمت مرزبانان به عاشقان حسینی با ارزش است

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۶۹

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: خدمت مرزبانان به عاشقان حسینی با ارزش است.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی امروز در اولین نشست قرارگاه اربعین فرماندهی مرزبانی ناجا افزود: مرزبانان خدمت به زوار اربعین حسینی(ع) را توفیق و افتخار می‌دانند.

وی اظهار داشت: همه ما با ماموریت خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در کنگره عظیم اربعین آشنایی داریم و به آن افتخار می‌کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: اقدام مرزبانان در راستای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) بسیار با ارزش است. انسان‌های برگزیده و عاشق، در مسیر راهپیمایی، با سختی و مشقت، پیاده‌روی می‌کنند و به شوق زیارت معشوق، راهی این مسیر می‌شوند و خدمت مرزبانان به عاشقان حسینی با ارزش است.

وی به ماموریت حساس و مهم مرزبانان در ایام اربعین برای خدمت‌رسانی به زائران اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات مرزبانی در راستای ارائه خدمات به زائران‌حسینی از ماه‌ها قبل از شروع راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی آغاز می‌شود.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به دیدارها با طرف عراقی از طریق مرزبانان و سرکلانتران مرزی استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان، بر لزوم ایجاد هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات به زائران، برقراری و تامین امنیت و نیز برطرف کردن مشکلات دوسویه تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز