خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی از فردا

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۹۱۱

ثبت نام از فناوران و سرمایه گذاران حوزه فناوری کشور برای شرکت در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار، از طریق سامانه ارزیابی فناوری ایران موسوم به سافا به نشانی http://www.irantechhub.ir از امروز دوشنبه آغاز شد.

به گزارش ایلنا، ستاد برگزاری هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار با صدور فراخوان عمومی اعلام کرد: این نمایشگاه همزمان با هفته پژوهش و فناوری در آذرماه 1396، با حضور دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد و نیز برخی از وزارتخانه‌ها و سازمان های اجرایی مرتبط در تهران  برگزار می شود.

در این فراخوان، از تمامی ذی‌نفعان از جمله دانشجویان، پژوهشگران، فناوران، شرکت­های دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد واحدهای فناور، مراکز صنعتی، سرمایه­ گذاران، مؤسسات تأمین مالی و سازمان های اجرایی برای مشارکت و حضور فعال در این نمایشگاه و فن بازار دعوت  شده است.

براساس فراخوان هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار ، آن‌دسته از پژوهشگران، فناوران و شرکت های فناور و دانش بنیان که سال گذشته در سامانه سافا ثبت نام کرده‌اند و قصد ویرایش یا درج اطلاعات و مستندات جدید را دارند، می توانند از ۲۰ مهرماه  نسبت به ویرایش از طریق این سامانه اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز