خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

کارگروهی برای بررسی نحوه پذیرش در دانشگاه‌ها تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۷۶۷

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تشکیل کارگروهی برای بررسی وضعیت بخش‌های ورودی به آموزش عالی خبر داد و گفت: این کارگروه از وزرای علوم و بهداشت، روسای کمیسیون‌های بهداشت و آموزش مجلس و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌ها تشکیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حسن روحانی برگزار شد. محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در تشریح مصوبات این جلسه گفت: دستور اصلی جلسه پیگیری سند مراودات علمی بین‌الملل بود که بخش‌های دیگر این سند در این جلسه به تصویب رسید. با تصویب نهایی این سند انسجام کامل در زمینه صیانت از بخش های مختلف زیرساخت های کشور اتفاق خواهد افتاد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با اشاره به اینکه دستور بعدی جلسه موضوع آزمون سراسری و ورود دانشجویان به دانشگاه‌ها بود، گفت: با توجه به اینکه هم باید عدالت آموزشی مورد توجه قرار گیرد و هم اینکه توجه به اقشار گوناگون در جامعه صورت گیرد این موضوع باید نظم و انسجام لازم را پیدا کند.

 مخبر دزفولی گفت: با توجه به نامه ها و مکاتبات صورت گرفته که گزارش آن نیز در جلسه شورا ارائه شد، مقرر شد کارگروهی متشکل از وزرای علوم و بهداشت، روسای کمیسیون های بهداشت و آموزش مجلس و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شود و گزارش جامعی از وضعیت بخش های مختلف ورودی به آموزش عالی در کشور آماده و به صحن شورا برای نظم بخشی در سال های آتی ارائه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز