خبرگزاری کار ایران

سخنگوی نیروی انتظامی خبر داد:

ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در هفته ناجا/ سردار اشتری فردا سخنران پیش‌ از خطبه نمازجمعه تهران

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۲۱۳

سخنگوی نیروی انتظامی ضمن تشریح برنامه‌های هفته ناجا از ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در کلیه مراکز درمانی این نیرو در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سردار سعید منتظرالمهدی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» از جمعه ۱۴ مهرماه با سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی و همزمان فرماندهان انتظامی استان‌ها در سراسر کشور پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران و سراسر کشور آغاز می‌شود و در پنج‌شنبه ضمن حضور در بهشت زهرا(س) به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا پایان می‌یابد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مضاعف به شهروندان، اعلام گزارش یک ساله از عملکرد پلیس به مردمان خوب و عزیزمان به جهت افزایش اعتماد و جلب سرمایه‌های بی‌بدیل اجتماعی و مشارکت‌های مردمی در انجام و فرجام بهینه بی‌شمار ماموریت‌های پلیس، گفتمان اصلی هفته نیروی انتظامی است.

سخنگوی ناجا از ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در هفته ناجا خبر داد و اظهار داشت: مالکان وسایل نقلیه‌ای که به علت تخلفات رانندگی توقیف شدند و شکایت قضائی ندارند؛ پس از پرداخت جریمه و ارائه مدارک به مراکز ترخیص پلیس راهنمایی و رانندگی سراسر کشور مراجعه کنند.

منتظرالمهدی ادامه داد: ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در دو روز از هفته ناجا در کلیه مراکز درمانی نیروی انتظامی سراسر کشور انجام می‌شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: افزایش ساعت کار مراکز پلیس +۱۰، صدور گذرنامه در کمتر از ۲۴ ساعت و تحویل به مراکز پست در صورت تکمیل بودن مدارک و همچنین ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در مراکز مشاوره معاونت اجتماعی ناجا در ۶۷۰ کلانتری در سطح کشور از جمله مواردی است که همکاران من در هفته نیروی انتظامی به آن اهتمام می‌ورزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز