خبرگزاری کار ایران

سخنگوی نیروی انتظامی خبر داد:

ترخیص خودروهای توقیفی بدون شکایت قضایی در هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۶۱۹

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: در این هفته ترخیص خودروهای توقیفی که شکایت قضایی نداشته باشند، انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه صبحگاه ناجا که به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شده بود در پاسخ به سوالی درباره برخورد با مکان‌هایی که قلیان عرضه می‌کنند، گفت: این موضوع به حوزه وزارت بهداشت و درمان کشور مربوط می‌شود و هر آنچه که تصمیم گرفته شود و از سوی قانون به ما اعلام شود، ما موظف به انجام آن هستیم.

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: حوزه تصمیم‌گیری در این رابطه وزارت بهداشت و درمان است و با هماهنگی‌هایی که با قوه قضائیه صورت می‌گیرد آنچه را که به صورت قانون به ما اعلام کنند ما انجام خواهیم داد.

سردار منتظر المهدی درباره برنامه‌های نیروی انتظامی در هفته گرامیداشت ناجا گفت: هفته نیروی انتظامی از ۱۴ مهرماه تا پنجشنبه ۲۰ مهرماه ادامه دارد و در اولین روز این هفته اعضای نیروی انتظامی با حضور در نماز جمعه و همچنین ایراد سخنان پیش از خطبه توسط فرمانده ناجا در تهران و فرماندهان انتظامی استان‌ها در مراکز استان‌ها در سراسر کشور انجام شده است. امروز نیز در دومین روز از هفته نیروی انتظامی برگزاری صبحگاه مشترک در ستاد ناجا با حضور فرماندهان ناجا صورت گرفت، همزمان همین برنامه در ستاد استان‌های نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

او ادامه داد:‌ امشب رئیس پلیس کشور با حضور در برنامه نگاه یک در قاب نگاه مردم قرار گرفته و به ارائه گزارش عملکرد یک ساله پلیس می‌پردازد.

منتظرالمهدی با اشاره به شعار هفته ناجا خاطرنشان کرد: شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای همه در حقیقت کلیدواژه‌ای است که گفتمان اصلی هفته نیروی انتظامی بر اساس آن شکل گرفته. این شعار نه برای یک روز و نه یک هفته بلکه متعلق به یک سال کاری نیروی انتظامی است و باید همه به آن اهتمام بورزند.

او تاکید کرد: امنیت مقوله چندبعدی و چندوجهی است که در خصوص تامین آن همه دستگاه‌های کشور به میدان آمده و سهم خود را انجام دهند. امنیت پایدار زمانی محقق می‌شود که مردم و دستگاه‌ها وظایف خود را به موقع و در زمان مقرر انجام دهند.

منتظرالمهدی درباره اقدامات صورت گرفته در هفته ناجا اظهار کرد: در این ایام ارائه خدمات مضاعف به شهروندان را با افزایش ساعات کار مراکز پلیس به اضافه ۱۰ و همچنین مراکز تعویض پلاک خودرو و صدور گذرنامه در کمتر از ۲۴ ساعت در صورتی که مدارک تکمیل باشد انجام خواهد شد. البته این گذرنامه‌ها صادر شده و به پست تحویل می‌شود و طبیعتا در آنجا با طی یک پروسه زمانی به دست شهروندان خواهد رسید.

اوادامه داد: همچنین در این هفته ترخیص خودروهای توقیفی که شکایت قضایی نداشته باشند انجام خواهد شد. البته این خودروها بعد از پرداخت جرائم از حالت توقیف خارج خواهند شد. صاحبان این خودروها می‌توانند با مراجعه به م راکز ترخیص پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور خودروهای خود را از حالت توقیف درآورده و تحویل بگیرند و همچین بلیط رایگان پزشکی و دندانپزشکی در دو روز از هفته ناجا در کلیه مراکز درمانی نیروی انتظامی در سراسر کشور نیز انجام خواهد شد.

سردار منتظرالمهدی تاکید کرد: پروژه‌هایی در سراسر کشور در این ایام افتتاح خواهد شد از جمله افتتاح کلانتری‌ها، مجتمع‌ها که بخشی از آن را فرمانده رئیس پلیس کشور و بخشی در استان‌ها توسط روسای پلیس استانی و هیئت رئیسه ناجا انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز