خبرگزاری کار ایران

فرمانده تهران بزرگ تاکید کرد؛

حمایت پلیس از اصنافی که در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند/ اتحادیه‌های صنفی پلیس را در کنار خود بدانند

کد خبر : ۵۴۳۸۳۵

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه اتحادیه‌های صنفی می‌بایست پلیس را در کنار خود بدانند، گفت: پلیس فعالانی را که در چارچوب قانون فعالیت و امرار معاش می‌کنند، مورد حمایت قرار داده و این یکی از برنامه‌های مهم ما است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار " حسین رحیمی" در دیدار با رئیس اتاق اصناف تهران و روسای اتحادیه های صنفی، بیان داشت: تلاش های پلیس در برقراری امنیت تعطیل بردار نیست و تمام برنامه ریزی ما بر این است تا صنوف به بهترین شکل به فعالیت های تجاری و اقتصادی خود بپردازند.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه‌های صنفی می‌بایست پلیس را در کنار خود بدانند، اظهارکرد:  در پلیس فعالانی را که در چارچوب قانون فعالیت و امرار معاش می‌کنند، مورد حمایت قرار می‌دهیم و این یکی از برنامه‌های مهم ما است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه اگر تعدادی افراد مسئله‌دار در صنوف حضور دارند نمی‌توان با نگاه مخدوش به آن صنف نگاه کرد، عنوان داشت: ما از ظرفیت عظیم خود در راستای نظم، امنیت و پاکسازی بازار از لوث افراد مسئله‌دار که شأن و جایگاه افراد صالح را زیر پا می‌برند استفاده می‌کنیم.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: کاسبان و افراد شاغل در صنوف نیز می‌بایست قوانین و مقررات صنفی را به دقت رعایت کنند چرا که بازار قلب تپنده جامعه است و معتقدیم کاسب حبیب‌الله است و حمایت  از صنوفی که مقررات را رعایت می‌کنند را وظیفه خود می‌دانیم.

وی گفت: معتقدیم، تولید امنیت، محصولی است که با مشارکت اقشار مختلف از جمله بازاریان ایجاد می‌شود و این امنیت زمینه‌ساز ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار می‌شود چرا که در فرایند ایجاد امنیت، صرفاً پلیس نقش ایفا نمی‌کند بلکه آحاد مردم سهیم هستند و پلیس مسئول حفظ امنیت و توسعه تعمیم آن در تمامی شئون جامعه است.

سردار رحیمی بیان داشت: اصناف باید در قبال حفظ حقوق شهروندی و رعایت قوانین و مقررات خود را مسئول بدانند و نکته مهم آن است که ما باید یک جامعه مسئول ایجاد کنیم و مهم‌تر آنکه باید در جامعه یک پلیس پاسخگو داشته باشیم.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: پلیس در مقابل کسانی که امنیت را زیر پا می‌گذارند و لو متعلق به هر قشری که باشد خود را مسئول می‌داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز