خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با ایلنا:

شناسایی مشکلات دانش‌آموزان اهل تسنن ظرف ۳ ماه آینده/حضور ۳ نفر از علمای اهل سنت در کارگروه آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۱۹۲

وزیر آموزش و پرورش از تشکیل اولین جلسه کارگروه اهل سنت آموزش و پرورش تا پایان هفته خبر داد و تاکید کرد: این کارگروه بنا به درخواست و انتقادات اهل سنت به آموزش و پرورش تشکیل شده و به مشکلات آنها در حوزه آموزش رسیدگی می‌کند.

سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره ضرورت تشکیل کارگروه اهل سنت در آموزش و پرورش گفت: یکی از انتقاداتی که اهل سنت گاهی از آموزش و پرورش داشتند، این بود که آنها در حوزه برنامه‌های درسی و نیروی انسانی با مشکلاتی مواجه هستند و مسئول، زیرمجموعه و سازمانی در وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد که این مسائل را رفع و به مشکلات و مسائل آنها رسیدگی کند.

بطحایی با بیان اینکه کارگروه اهل سنت با توجه به انتقادات و درخواست‌های این قشر تشکیل شده است، افزود: با توجه به درخواست‌های این قشر از جامعه و مسائلی که داشتند؛ کارگروهی با حضور سه نفر از علمای اهل سنت که در حوزه برنامه‌های درسی و برنامه‌ریزی در آموزش و پرورش سابقه کاری دارند و دارای تجربه هستند، تشکیل شده است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: اولین جلسه کارگروه اهل سنت در همین هفته جاری تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به وظایف و اهداف این کارگروه گفت: در اولین جلسه این کارگروه دستور کاری مشخص می‌شود که به طور مثال ظرف مدت سه ماه مشکلاتی که آموزش و پرورش دانش‌آموزان اهل سنت در داخل کشور با آن روبه‌رو هستند، شناسایی می‌شود تا بتوانیم آنها را حل کنیم.

بطحایی در پایان افزود: با شناسایی مشکلات دانش‌آموزان و حوزه آموزشی اهل سنت می‌توانیم به تدریج این مسائل را در حوزه کتب درسی، برنامه‌های آموزشی و پرورشی، نیروی انسانی و مدارس آنها رسیدگی و این مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز