خبرگزاری کار ایران

گودرز کریمی‌فر خبر داد:

پرداخت ۱۵ هزار میلیارد تسهیلات کم‌بهره به فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۲۷۴

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره با سود ۱۲ درصد به فرهنگیان خبر داد.

به گزارش ایلنا، گودرز کریمی‌فر در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی درمانگاه فرهنگیان ملایر افزود: این میزان تسهیلات از ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال به فرهنگیان در سراسر کشور در مدت ۳ ساله پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه معیشت، مسکن و درمان فرهنگیان و معلمان اولویت اساسی در وزارت آموزش و پرورش به شمار می رود افزود: تمام تلاشمان برای رفع مسائل و مشکلات فرهنگیان در حوزه های درمانی، معیشت، مسکن و درمان به کار گرفته می شود تا فرهنگیان با کمترین هزینه به مسائل درمانی و رفاهی خود بپردازند.

کریمی‌فر یادآور شد: برای تقویت و توسعه مراکز درمانی فرهنگیان در نقاط مختلف کشور،تاکنون در ۱۰ کلان شهر مرکز اسکان بیماران راه اندازی شده و در ۲ شهر دیگر نیز در دست اقدام است. برای ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان، وام خرید مسکن به فرهنگیان فاقد مسکن در مراکز استان ها به میزان تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۱۰ تا ۱۲ ساله در هفته های آینده پرداخت می شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مبلغ وام برای خرید مسکن در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار تن جمعیت ۴۰۰ میلیون ریال و برای شهرهای زیر ۲۰۰ هزار تن جمعیت ۳۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

کریمی‌فر افزود: در بازدیدهای انجام شده از مراکز درمانی و رفاهی این شهرستان، وضعیت ملایر از نظر خدمات رفاهی و درمانی به معلمان مطلوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز