خبرگزاری کار ایران

سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران:

روزانه بیش از ۱۳ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ عملیاتی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۳۰۴

روزانه بیش از ۱۳ هزار تماس عملیاتی می‌شود. میانگین حضور پلیس نیز در این عملیات‌ها ۷ تا ۸ دقیقه است البته در برخی از ماموریت‌ها تا ۲۰ دقیقه می‌شود اما شاخص ما ۷ دقیقه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح در فرماندهی تهران بزرگ که به مناسبت هفته ناجا برگزار می‌شد و در جمع خبرنگاران درباره چگونگی وضعیت سامانه 110 پلیس گفت: روزانه بیش از 13 هزار تماس عملیاتی می‌شود. میانگین حضور پلیس نیز در این عملیات‌ها 7 تا 8 دقیقه است البته در برخی از ماموریت‌ها تا 20 دقیقه می‌شود اما شاخص ما 7 دقیقه است.

او ادامه داد: ما تقویت یگان پلیسی 110 را در برنامه داریم و به زودی این اتفاق صورت خواهد گرفت. پلیس 110 قلب تپنده ناجاست چراکه اخبار از کف خیابان به این مرکز منتقل و پس از ان در اختیار بخش های مختلف پلیس قرارمی گیرد. ما تلاش داریم تا با تقویت این سامانه کیفیت رسیدگی به خواسته های مردم ارتقا یابد.

او همچنین درباره پلیس دوچرخه سوار گفت: پیشنهاداتی در خصوص پلیس دوچرخه سوار برای تهران بزرگ ارائه شده است و ما منتظر دسور سردار فرماندهی ناجا هستیم. ما امیدواریم با توجه به آلودگی هوا در پایتخت پلیس بتواند از خودروهای هیبریدی، پلیس موتورسوار و دوچرخه سوار استفاده کند البته این موضوع منوط به دستور فرماندهی ناجاست. در صورت نهایی شدن گام اول ما در استفاده از پلیس دوچرخه سوار پلیس راهنمایی و رانتدگی است.

سردار رحیمی درباره معوقات حق کشف ماموران مبارزه با قاچاق مواد مخدر خاطر نشان کرد: حق کشف نیروهای پلیس بویژه در حوزه مواد مخدر در حال پرداخت است البته میزان ان مانند گذشته است.

رییس پلیس پایتخت در خصوص نارضایتی مردم از سامانه 127 گفت: در روز گذشته به شوایت 590 نفر از مردم در این سامانه رسیدگی شد. سامانه 197 با سعار اینبار شما پلیس ما باشید در جای جای تهران راه اندازی شده است در مواقعی که خواست مردم انجام نشده یا مغایر با قانون بوده و یا در حوزه اختیارات پلیس نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز