خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور ناجا:

بیش از ۱۰ میلیون همیار پلیس داریم

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۵۰۳

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک، گفت: آموزش همگانی یکی از مسائل مهم در زمینه توسعه فرهنگ رانندگی است و استفاده از ظرفیت اقشار فرهنگی در اولویت پلیس قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سردار تقی مهری در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک که در ورزشگاه آزادی با حضور دانش آموزان همیار پلیس برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم در راستای خدمت به مردم اقدامات خوبی انجام بدهیم. از مهمترین اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی ارتقای فرهنگ ترافیک است و حاضران این جلسه نمایندگان اقشار فرهنگی و توسعه دهندگان فرهنگ ترافیک هستند که همکاری ارزشمندی با پلیس راهنمایی و رانندگی دارند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه اهمیت آموزش همگانی بسیار اهمیت دارد تصریح کرد: این مسئله باعث توسعه فرهنگی رانندگی می‌شود و استفاده از ظرفیت اقشار فرهنگی در اولویت پلیس است. در همین راستا همکاری خوبی با وزارت آموزش و پرورش داریم و در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون همیار پلیس، بیش از ۱۲ هزار نفر راهوران محله و بیش از ۱۰۰ هزار همیار ترافیک داریم و امیدوارم با استفاده از این ظرفیت بتوانیم باعث کاهش تخلفات رانندگی باشیم.

سردار مهری به کاهش آمار تلفات سوانح رانندگی اشاره کرد و گفت: این آمار از سال ۸۴ تا ۹۵ بیش از ۱۱ هزار نفر کاهش داشته است و به کمتر از ۱۶ هزار نفر رسیده است. پلیس با همکاری دستگاه‌های امدادی، خدماتی و سازمان‌های مردم نهاد موفق شده علی رغم افزایش خودروها و موتورسیکلت‌ها و همچنین افزایش افرادی که تازه گواهینامه گرفته‌اند در کاهش آمار تلفات نقش داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز