خبرگزاری کار ایران

تقدیر رئیس مجلس از اقدامات ارزنده پلیس/ لزوم حمایت همگانی از مجلس

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۱۴۶

رئیس مجلس شورای اسلامی بر حمایت همگانی از نیروی انتظامی تأکید کرد و از خدمات و اقدامات ارزنده پلیس قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، همزمان با پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی سردار حسین اشتری فرمانده ناجا با علی لاریجانی دیدار و گفت و گو کرد.

علی لاریجانی در این نشست با تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و کارکنان پلیس اظهار کرد: مأموریت‌های نیروی انتظامی دارای تنوع و حساسیت بالایی است و لازم است همه سازمان‌ها از این نهاد انتظامی حمایت کنند.

وی تأکید کرد: لازم است با هماهنگی بهتر، نیروی انتظامی را در رسیدن به توفیقات بیشتر، بیش از پیش همراهی و پشتیبانی کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از خدمات ارزنده و شایسته نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف تشکر می‌کنیم، نیروی انتظامی از نقاط صفر مرزی تا درون شهرها و جاده‌ها به مردم خدمات انتظامی ارائه می‌کند. شایسته است که قدردان زحمات نیروی انتظامی باشیم.

این مقام مسئول عنوان کرد مجلس شورای اسلامی نگاه و رویکرد مثبتی در تعامل با نیروی انتظامی دارد.

دکتر لاریجانی از اعلام آمادگی مجلس برای همراهی نیروی انتظامی در انجام مأموریت ها خبر داد و گفت: این آمادگی وجود دارد در مواردی که مشکلاتی در روند اجرای مأموریت های نیروی انتظامی وجود دارد، مجلس شورای اسلامی به کمک پلیس بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز