خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی:

مرزبانان، پیروان واقعی رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۶۲۴

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: مرزبانان پیروان واقعی رزمندگان 8 سال دوران دفاع مقدس هستند و از مرز که در واقع ناموس کشور است، مرزداری و حراست می کنند که این افتخار بزرگی است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در جلسه شور فرماندهی که در مرزبانی استان اردبیل برگزار شد، اظهارداشت: تعامل و همکاری کلیه نهادهای دولتی و همکاری مرزنشینان منطقه با مرزبانان در ارتقاء و ایجاد امنیت در مرز نقش بسزایی دارد که در این راستا اقدامات میدانی مسئولان استان اردبیل شایسته قدردانی است.

وی به 8755 کیلومتر مرز مشترک ایران با کشورهای همجوار اشاره کرد و گفت: در اکثر کشورهای منطقه بی ثباتی حاکم است البته در خصوص مرز مشترک کشورمان با جمهوری آذربایجان تعامل خوبی برقرار شده که بحمدالله مشکل خاصی مشاهده نشده است.

سردار رضایی تصریح کرد: مرزبانان در شرایط سخت خدمت می کنند و مسئولیت سنگینی برعهده دارند اما با عشق، علاقه و با نیت جهادی ماموریت های خود را انجام می دهند؛ می توان گفت مرزبانان پیروان واقعی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس هستند و از مرز که در واقع ناموس کشور است، مرزبانی و حراست می کنند که این افتخار برزگی است.

وی، هدف و نیت کارکنان مرزبانی را دفاع از سرحدات و ثغور کشوردانست و خدمت در این سنگر را مایه افتخار عنوان و بیان کرد: نیروهای مسلح کشور همه تحت لوای ولی فقیه برای حفظ و حراست از میهن عزیز تلاش می کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه گفت: احساس مسئولیت ، ایثار، انفاق ، تعامل و کمک به همدیگر در بین نیروهای مرزبانی و انتظامی و نیز روابط اجتماعی و سازنده و بهره گیری از تجارب و شرکت در برنامه ها و مناسبات را موجب ارتقاء منزلت سازمانی و پیشبرد اهداف سازمان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز