خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد:

دستگیری سارقان شهر ری/ اعتراف به ۸۰۰ فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۸۳۳

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به دستگیری سارقان در شهر ری گفت: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به سرقت روزانه دو الی سه دستگاه خودروی سواری و در مجموع به ۸۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش  خبرنگار ایلنا، سرهنگ رضا بستو در این باره گفت: در پی اطلاع از انجام سرقت های مکرر به صورت باندی توسط تعدادی از سارقان، تیمی از ماموران تخصصی کلانتری ۱۳۱ شهر ری اقدامات خود را در خصوص شناسایی سارقان و مخفیگاه آنان آغاز کردند.

وی گفت: با پایش های صورت گرفته و اطلاعات به دست آمده، سارقان شناسایی شدند و به پنهان کردن اموال مسروقه در سه نقطه شهر که مخفیگاه آنان بود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به هماهنگی با مقام قضائی و تحت پوشش قرار دادن مخفیگاه متهمان، بیان داشت: یکی از سارقان در نزدیکی مخفیگاهش هنگام تردد با یک دستگاه موتورسیکلت مشاهده شد که بعد از تعقیب و گریزی کوتاه، مأموران موفق به توقف موتورسیکلت و دستگیری سارق شدند که در بررسی انجام شده، مشخص شد موتورسیکلت مسروقه بوده و در کلانتری ۱۲۶ دارای سابقه ثبت سرقت است.

وی تصریح کرد: با اعتراف متهم دو سارق دیگر از این باند نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ بستو افزود: متهمان در بازجویی های انجام شده به سرقت روزانه دو الی سه دستگاه خودروی سواری و جمعاً به ۸۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز