خبرگزاری کار ایران

با حکم نجفی؛

رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۹۵۹

شهردار تهران به پیشنهاد معاون خدمات شهری و محیط زیست، در حکمی صدرالدین علیپور را به عنوان رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن حکم محمدعلی نجفی بدین شرح است:

 برادر گرامی جناب آقای صدرالدین علیپور

نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و محیط زیست به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با توجه به نقش و اهمیت جایگاه محیط زیست در انجام و اجرای پروژه‌های شهری و ضرورت اهتمام به مسائل زیست محیطی برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های قانونی موجود و با جلب مشارکت و همکاری سایر واحدهای ذیربط درون و بیرون شهرداری، در انجام وظایف و مأموریت‌های سازمانی به ویژه اجرایی کردن تکالیف و احکام مقرر در برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران و کمک به بررسی اثرات زیست‌محیطی در اقدامات و طرح‌های شهرداری در سطح شهر و پیشبرد مناسب و بهینه برنامه‌ها و اهداف مقرر در سند چشم‌انداز و طرح جامع موفق و موید باشید.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون شما را در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به آحاد شهروندان عزیز تهرانی خواستارم.

محمدعلی نجفی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز