خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان حج و زیارت مطرح کرد

بررسی اعزام زائران در موسم اربعین/تسهیل عبور زائران از مرزها

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۲۷۹

رییس سازمان حج و زیارت در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد به بررسی فرایند و مشکلات ثبت نام و اعزام زائران اربعین حسینی پرداخت.

به گزارش ایلنا، حمید محمدی که در صدر هیاتی برای بررسی فرایند ارائه خدمات به زائران ایرانی عتبات عالیات به عراق سفر کرده است، شب گذشته با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد با ایرج مسجدی، سفیر کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با توجه به نزدیک شدن راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی و آغاز فرایند ثبت نام زائرین گفت: ثبت اطلاعات زائرین در سامانه متمرکز اربعین نقش موثری در تسهیل ساماندهی اعزام دارد و قطعا عبور زائرین از مرزهای کشور را روانتر می سازد.

رییس سازمان حج وزیارت در خصوص زائرین عتبات عالیات در طول سال تصریح کرد: افزایش سطح خدمات کمی و کیفی از مهم ترین برنامه های است که سازمان حج و زیارت تلاش دارد با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در عراق، و رفع اشکالات موجود، خدمات بهتری به زائران عتبات عالیات ارائه کند.

ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد نیز حفظ جنبه های مردمی زیارت اربعین حسینی را بسیار مهم خواند و اظهار داشت: سفارت ایران نیز برای تسهیل ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارد.

وی به اهمیت و ارزش پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و ادامه داد: اربعین یک حرکت جهانی و مردمی است و باید تلاش کنیم تا این حرکت به صورت مردمی و خودجوش باقی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز