خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رحمانی اعلام کرد:

۱۲ مصدوم و ۸ کشته در تصادفات جاده‌ای امروز

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۸۷۱

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ۱۲ مصدوم و ۸ کشته در تصادفات جاده‌ای امروز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی با اعلام خبر تصادف بین یک دستگاه وانت تویوتا و پژو ٤٠٥(حامل افاغنه) در جنوب استان سیستان و بلوچستان که منجر به کشته شدن ٦ نفر و مجروح شدن ٦ نفر دیگر شد گفت: این تصادف به علت تجاوز به چپ راننده وانت تویوتا ساعت ٨ صبح امروز(یکشنبه)، در کیلومتر ٣٥ سرباز رخ داده است.

او همچنین به تصادف ٢ دستگاه پراید در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ١٧ محور خوی و ساعت ٧:٣٠ صبح یکشنبه اتفاق افتاده و یک نفر کشته و ٤ نفر مجروح به جای گذاشته است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا علت این حادثه را بی‌توجهی یکی از راننده‌ها به جلو دانست.

رحمانی خاطرنشان کرد: در ساعت ١٩:٣٠ شنبه ،یک دستگاه پژو ٤٠٥ در استان اصفهان با یک شیء ثابت برخورد کرد که این تصادف یک نفر کشته و ٢ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه، تخطی راننده از سرعت مطمئنه بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد:  این تصادف در جاده شیراز اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه سواری پراید و تیبا برخورد کرده‌اند. تصادف، این سانحه که در ساعت ٨ صبح یکشنبه روی داده ٤ نفر مجروح داشته است و علت آن نیز رعایت نشدن حق تقدم از سوی راننده پراید بوده است.

همچنین او ادامه داد: یک دستگاه تاکسی ون دلیکا و سواری پژو ٤٠٥ در کیلومتر ١٦ محور آزادگان باهم برخورد کرده و ٢ نفر در این سانحه مجروح شدند. این تصادف ساعت ١٧:٣٠ اتفاق افتاده و علت آن تخطی راننده تاکسی ون از سرعت مطمئنه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز