خبرگزاری کار ایران

در شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران صورت گرفت؛

تصویب یک فوریتی طرح سیاست‌ها و الزامات تدوین لایحه بودجه ۹۷ شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۵۴۸

در شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران، ناهید خداکرمی (عضو کمیسیون سلامت محیط زیست) با کسب چهارده رای به عنوان نماینده شورا در کارگروه کمک به خسارت دیدگان حوادث طبیعی در تهران انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  در شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران، ناهید خداکرمی (عضو کمیسیون سلامت محیط زیست) با کسب چهارده رای به عنوان نماینده شورا در کارگروه کمک به خسارت دیدگان حوادث طبیعی در تهران انتخاب شد. همچنین حجت نظری عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی به عنوان نماینده شورا برای تدوین مصوبه چگونگی مشارکت شهرداری در ایجاد، توسعه و ساماندهی فضاها و امکانات ورزشی شهرداری تهران برگزیده شد.

در ادامه جلسه یک فوریت طرح سیاست‌ها و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 1397 شهرداری تهران با رای قاطع اعضا تصویب شد.

این طرح یک فوریتی از سوی کمیسیون برنامه و بودجه و با 18 امضا در هیات رئیسه اعلام وصول شده بود و محمود میرلوحی در واکنش به این طرح یک فوریتی گفت: در بحث بودجه ما کار کارشناسی و باعجله نمی‌توان مباحث را پیش برد. بودجه 97 را باید براساس برنامه سوم شهرداری نوشت چراکه اکنون بر منابع مالی وضعیت نامناسبی داریم و باید از دولت کمک بگیریم.

در ادامه مجید فراهانی (عضو کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس کمییته بودجه و شورای شهر تهران) نیز در تشریح این طرح یک فوریتی گفت: شهرداری مکلف است گزارش اجرای برنامه پنج ساله دوم را تا اول دی ماه 96 به شورا ارائه کند و قابل ذکر است نظرات کمیسیون‌های تخصصی در طرح سیاست‌ها و الزامات تنظیم بودجه 97 شهرداری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز