خبرگزاری کار ایران

پیام وزیر آموزش‌ و پرورش به مناسبت بیستمین دوره‌ انتخابات شوراهای دانش‌آموزی

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۸۹۷

وزیر آموزش ‌و پرورش به مناسبت بیستمین دوره‌ انتخابات شوراهای دانش‌آموزی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام سید محمد بطحایی، وزیرآموزش و پرورش به شرح زیر است:

به نام خدا

نقش و جایگاه دانش‌آموزان در طول تاریخ انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست؛ حضور جوانان و نوجوانان در عرصه‌های متفاوت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و میثاق این عزیزان با آرمان‌ها و اهداف والای حضرت امام خمینی، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی قابل‌تحسین است. دراین‌ارتباط شوراهای دانش‌آموزی‌، به‌عنوان یکی از ارکان تأثیرگذار مدارس باهدف توانمندسازی و تقویت مهارت‌های اجتماعی و مدنی دانش‌آموزان و مشارکت آنان در فعالیت‌های تربیتی و آموزشی تشکیل‌شده است.

دانش آموزان فهیم، فرزندان عزیزم؛

 با خود و خدای خود عهد ببندید ضمن احترام به فرهنگ غنی اسلامی‌– ‌ایرانی با آگاهی و عقلانیت در زندگی فردی و اجتماعی مسؤولیت‌پذیر باشید و معیارهای اسلامی همچون کرامت انسانی، امانت‌داری، خودباوری، کارآمدی، احترام به خود و دیگران، اعتمادبه‌نفس، وقت‌شناسی، نظم، جدیت، ایثارگری، قانون‌گرایی و نوآوری را سرلوحه کار خود قرار دهید و از فرصت‌های آموزشی و تربیتی که به برکت خون شهیدان والامقام برای ما فراهم‌شده، نهایت بهره را ببرید. یقین بدانید آینده این کشور با دستان توانا و ذهن خلاق و فکور شما مدیریت خواهد شد و اهداف نظام آموزش‌وپرورش به‌ویژه در برهه‌ی حساس کنونی بدون مشارکت و اراده شما آینده‌سازان، محقق نخواهد شد.

اکنون با یاری خداوند متعال شما دانش آموزان عزیز با برگزاری مطلوب بیستمین دوره‌ انتخابات شوراهای دانش‌آموزی همچون گذشته، مشارکت اجتماعی، سیاسی و قدرت تصمیم‌گیری و اراده‌ی خود را در مدارس سراسر کشور به نمایش خواهید گذاشت.

از مدیران، مربیان و معلمان عزیز انتظار می‌رود در تمامی مراحل انتخابات و تشکیل انجمن‌ها، زمینه‌ی همدلی، همراهی و مشارکت همه‌جانبه و بانشاط دانش آموزان را در این دوره از انتخابات فراهم آورند.

امیدوارم به یاری خداوند متعال درراه اعتلای خود و کشور عزیزمان پیروز باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز