خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد:

کشف ۲۸۰ کیلو انواع مواد مخدر در تهران/دستگیری ۶۰ نفر از خرده‌فروشان

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۹۷۸

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۲۸۰ کیلو انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد بخشنده؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با توجه به شکایات شهروندان و برنامه‌های رئیس پلیس پایتخت شناسایی و دستگیری توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر شهر تهران را در دستور کار خود قرار داده است.

او ادامه داد: با اقداماتی که در طول هفته گذشته انجام شد در طول 24 ساعت گذشته موفق شدیم تعداد 70 فقره حکم قضایی که هماهنگی آن انجام شده بود را دریافت کرده و در سطح شهر تهران 280 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف کنیم و در همین راستا 60 نفر از خرده‌فروشان موادمخدر در پارک‌ها و معابر و میادین و نقاط پرخطر دستگیر شدند که پرونده آنها تشکیل و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به مواد مخدر کشف شده در طول 24 ساعت گذشته خاطرنشان کرد: در راستای دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر مقداری ادوات و آلات مصرف همچنین 30 قبضه سلاح سرد که معمولا همراه افراد دستگیر شده است، کشف و همچنین هفت دستگاه خودروی سواری، سه دستگاه کامیون و دو دستگاه موتور سیکلت نیز از آنها کشف و ضبط شده است.

بخشنده خاطرنشان کرد: همچنین مقادیر زیادی آجیل آغشته به شربت متادون که روش جدیدی برای عرضه مواد مخدر است نیز کشف و همچنین مقادیری حشیش و تریاک در این راستا در سه محموله و سه باند جداگانه کشف و ضبط و باند آنها منهدم شده است. همچنین یک باند تهیه و توزیع شیشه در غرب تهران شناسایی و دستگیر شد که در همین راستا چهار نفر از افرادی که به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کردند را دستگیر کردیم و به مقامات قضایی تحویل دادیم. این افراد در حین دستگیری قصد پرداخت رشوه به ماموران پلیس را داشتند که پیشنهاد 100 میلیون تومان رشوه به صورت نقدی، همچنین یک خودروی بی‌ام‌وه به مبلغ 500 میلیون تومان و یک دستگاه خودروی زانتیا اده بودند که توسط همکاران من صورت جلسه و به مقامات قضایی تحویل داده شد.

بخشنده در پاسخ به این سوال که درآمد این قاچاقچیان شیشه چقدر بوده است که مبالغ هنگفتی رشوه می‌خواستند پرداخت کنند، گفت: بی‌شک درآمد سرشاری داشتند و متاسفانه شیشه در سطح شهر تهران نزدیک به 20 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

او ادامه داد: در دستگیری متهمان دیشب 9نفر خانم هم حضور داشتند که در خرید و فروش و توزیع مواد مخدر با آقایان همکاری می‌کردند و برای آنها نیز تشکیل پرونده شده است.

او ادامه داد: این مواد مخدر اگر قابل استحصال باشد به مراکز توزیع دارو تحویل و غیرقابل استحصال را معدوم می‌شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز