خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رحمانی خبر داد

بی‌توجهی راننده کامیون، ٣ نفر را به کام مرگ کشاند/۲ کشته در تصادف تریلی و وانت

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۵۷۳

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزییات تصادفات روز پنجشنبه و جمعه را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز و موتورسیکلت در استان لرستان،منجر به کشته شدن ٣ نفر و مجروح شدن یک نفر دیگر شد که رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ١٨ پنجشنبه اتفاق افتاده، گفت: این تصادف در کیلومتر ٨ محور خرم آباد-بروجرد رخ داده است. علت تصادف، بی توجهی راننده کامیون در حرکت دنده عقب بوده است.

سرهنگ رحمانی، همچنین به تصادف ٤ وسیله ای بین یک دستگاه مینی بوس هیوندا، سواری پژو ٤٠٥ و ٢ دستگاه موتورسیکلت در استان فارس اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ١٠ محور شیراز-فسا و ساعت ١٦ پنجشنبه اتفاق افتاده و ٣ نفر کشته و یک نفر مجروح به جای گذاشته است. علت، بی توجهی راننده مینی بوس به جلو بوده است.

در ادامه صحبت های رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا را درباره ٣ تصادف دیگر می خوانید.

جنوب سیستان و بلوچستان: تصادف تریلی و وانت

ساعت ١٨:٣٠ پنجشنبه، یگ دستگاه تریلی فائو وانت پیکان در  کیلومتر ١١٦ محور فرعی اسپیکه با هم برخورد کردند که این تصادف ٢ نفر کشته و ٤ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه، انحراف به چپ راننده تریلی بوده است.

چهارمحال و بختیاری: تصادف پژوها و پراید

این بار تصادف در کیلومتر ١٥ جاده فرعی خوزستان( ایستگاه اول بهرام آباد) اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه سواری پژو ٤٠٥، پژو پارس و پراید باهم برخورد کرده اند. تصادف، ساعت ١١:٣٠ صبح پنجشنبه روی داده که ٥ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت، تجاوز به چپ راننده پژو ٤٠٥ بوده است.

کرمان: واژگونی مینی بوس

 واژگونی مینی بوس هیوندا در کیلومتر ٥٠ محور سرچشمه، ٢ نفر مجروح به جای گذاشت. این تصادف ساعت ٧ صبح جمعه اتفاق افتاده و علت آن تخطی راننده از سرعت مطمئنه بوده است.این مینی بوس، سرویس کارگران معدن سرچشمه کرمان با ٨ نفر سرنشین بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز