خبرگزاری کار ایران

۲۴ سال زندان برای مردی که ۳۰ زن را عمدا به ویروس HIV مبتلا کرد

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۹۰۲

یک حسابدار ایتالیایی به جرم مبتلا کردن ۳۰ زن به ویروس HIV به تحمل ۲۴ سال زندان محکوم شد.

به گزارش ایلنا به نقل از گاردین، یک حسابدار ۳۳ ساله ایتالیایی، به جرم مبتلا کردن۳۰ زن به ویروس HIV محکوم به تحمل ۲۴ سال زندان شد. این حسابدار ایتالیایی با نام "ولنتینو تللوتو" ده‌ها زن را از طریق شبکه‌های اجتماعی فریب داده و پس از برقراری رابطه جنسی ناایمن از روی قصد و نیت قبلی ویروس HIV را به آنها منتقل می‌کرده است.

او نوامبر سال گذشته دستگیر شد و پلیس ایتالیا بر این باور است که تاکنون با بیش از ۵۳ زن رابطه برقرار کرده و ۳۲ نفر از آنها را به ویروس مبتلا کرده است.

در نتیجه اقدامات این شهروند ایتالیایی چهار نفر از شرکای جنسی این زنان و همچنین یک نوزاد ۱۸ ماهه نیز به واسطه این مرد به HIV مبتلا شده‌اند.

در جریان برگزاری دادگاه که در شهر رم ایتالیا برگزار شد، قربانیان این حسابدار ایتالیایی تشریح کردند که چگونه ولنتینو تللوتو آنها را فریب داده و وقتی از او خواسته می‌شد نکات ایمنی را در هنگام رابطه جنسی رعایت کند، تظاهر می‌کرد که یا به تازگی تست HIV داده و یا به وسایل پیشگیری حساسیت دارد.

وقتی زنان بعد از مدتی متوجه شدند که مبتلا به HIV مثبت شده‌اند ولنتینو تللوتو ادعا می‌کرد که این مسئله هیچ ارتباطی به او ندارد و حتی برخی از شرکای جنسی‌اش پس از دستگیری او تازه  متوجه شدند که به این ویروس مبتلا شدند.

در میان قربانیان او تعداد زیادی دانش‌آموز وجود دارد و بعضی هم مادر هستند، جوان‌ترین قربانی ۱۴ سال و مسن‌ترین آنها ۴۰ سال سن دارد. همچنین گفته می‌شود که این مرد معمولا همزمان حداقل با شش زن رابطه داشته است.

 هرچند دادستان از قاضی حکم صدور حبس ابد برای او را خواستار شده بود، اما قاضی این حکم را نپذیرفت و در عوض او را به ۲۴ سال زندان محکوم کرد.

به گزارش گاردین پس از ماه‌ها سکوت تللوتو بالاخره سکوت خود را شکست و از اعمال خود ابراز پشیمانی کرد، اما مدعی شد که هرگز متوجه پیامد کارهای خود نشده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز