خبرگزاری کار ایران

حسین‌زاده در مخالفت با وزیر پیشنهادی وزیر علوم:

انتخاب فردی که کمترین سابقه را در وزارت علوم دارد، شایسته نیست

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۱۴۲

نماینده نقده تاکید کرد: انتخاب فردی که کمترین سابقه را در زمینه مدیریتی در وزارت علوم دارد، شایسته نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالکریم حسین‌زاده در مخالفت با وزیر پیشنهادی وزیر علوم با بیان این که شاید شما از اینکه من به عنوان یک اصلاح‌طلب با آقای غلامی مخالفت می‌کنم، خوشحال نشوید، گفت: شاید سوال اساسی این باشد که چرا من اقدام به مخالفت کردم، ما نمایندگان در پیشگاه ملت قسم یاد کردیم که حافظ منافع آنان باشیم .

وی ادامه داد: هنوز یک ماه از زمانی که آقای رئیس‌مجلس شرایط بحرانی اعلام کردند نگذشته است که بر انتخاب‌های ما بیشترین تاثیر را می‌تواند داشته باشد، انتخاب فردی که کمترین سابقه را در زمینه مدیریتی در وزارت علوم دارد، شایسته نیست.

نماینده مردم نقده تاکید کرد: اگر امروز خواسته‌های مردم را مطالعه کرده باشید، متوجه خواهید شد که  انتخاب فعلی با عدم مشروعیت روبه‌ور است،‌ جایگاه وزارت علوم در ساختارهای جهانی کجاست؟

وی ادامه داد: دوستان شما آقای دکتر غلامی را برای چه پستی انتخاب می‌کردید؟دائما از بحرانی بودن شرایط کشور صحبت می‌کنیم و می‌گوییم منطقه ناامن است اما به خواسته مردم احترام نمی‌گذاریم. مخالفت من از سر دلسوزی است.

نماینده مردم اشنویه تاکید کرد: شخصی که مدیریت دانشگاه همدان را بر عهده داشته است، نمی‌تواند وزیر باشد، بعضی‌ها می‌توانند فرماندار خوبی باشند اما استاندار خیر. نمی‌تواند. ما در حوزه دانشگاهی با بحران‌های متعددی رو به رو هستیم. به منظور تامین خواسته‌های جامعه مدنی و کسانی که پای صندوق‌های رأی آمده‌اند به آقای غلامی رأی ندهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز