خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد:

برخورد ۳ دستگاه خودرو در بزرگراه آزادگان/مصدومیت شدید رانندگان

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۵۷۲

سخنگوی آتش نشانی با اعلام برخورد ۳ دستگاه خودرو در بزرگراه آزادگان گفت: رانندگان محبوس در داخل خودرو‌ها به شدت مصدوم شده و پس از خارج شدن از داخل خودرو‌ها تحویل عوامل اورژانس شدند.

به گزارش ایلنا، سید جلال ملکی (سخنگوی آتش نشانی تهران) گفت: ساعت ۴ و ۲۴ دقیقه بامداد، برخورد ۳ دستگاه خودرو در محدوده شمال به جنوب بزرگراه آزادگان پایین‌تر از اتوبان کرج به نیرو‌های سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیرو‌های ۲ ایستگاه سازمان در محل حادثه حاضر و امدادرسانی‌های خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به برخورد شدید ۳ دستگاه خودرو اظهارکرد: ۳ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون، یک دستگاه خودرو پرشیا و یک سمند به شدت با یکدیگر برخورد کرده و رانندگان دو خودرو سمند و پرشیا در داخل خودرو محبوس شده بودند.

ملکی ادامه داد: آتش نشان‌ها اقدامات خود را آغاز کرده و دو راننده خودرو‌ها که یکی از آن‌ها یک زن جوان و دیگری مردی جوان بود را از داخل خودرو‌ها خارج کردند.

وی از مصدومیت شدید رانندگان دو خودرو خبرداد و اذعان کرد: رانندگان محبوس در داخل خودرو‌ها به شدت مصدوم شده و پس از خارج شدن از داخل خودرو‌ها تحویل عوامل اورژانس شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز