خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رحمانی خبر داد:

5 کشته و 9 زخمی در حوادث رانندگی امروز

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۷۹۵

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: انحراف به چپ سمند در جاده اسلام‌آباد کرمانشاه باعث کشته‌شدن ٣ نفر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به جزییات تصادف مرگبار ٣ وسیله ای در جاده قم-کاشان گفت:  تصادف بین یک دستگاه سواری سمند، اتوبوس ولوو و اتوبوس شهاب در استان کرمانشاه، منجر به کشته شدن ٣ نفر ( سرنشینان سواری سمند) شد.

او با اشاره به اینکه این تصادف در ساعت ٧:٣٠ صبح چهارشنبه اتفاق افتاده، گفت:به گزارش پلیس راه اسلام آباد-حمیل این تصادف در  جاده اسلام آباد-حمیل رخ داده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا علت تصادف را انحراف به چپ راننده سواری سمند دانست.

سرهنگ رحمانی، همچنین به تصادف ٤ وسیله ای بین ٢ دستگاه تریلی دانگ فنگ، سواری دور و اتوبوس ولوو در استان قم اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ١٤ آزادراه قم-کاشان و ساعت ١٦ سه شنبه اتفاق افتاده  و یک نفر کشته و ٥ نفر مجروح به جای گذاشته است.

او ادامه داد: علت، تغییر مسیر ناگهانی راننده یکی از تریلی های دانگ فنگ بوده است.

در ادامه صحبت های رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا را درباره ٣ تصادف خاطر نشان کرد:  در استان آذربایجان شرقی یک دستگاه پژو ٤٠٥ ساعت ١٧ سه شنبه ،در  کیلومتر ٦ محور بناب واژگون شده که این تصادف یک نفر کشته و ٤ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه، تخطی راننده از سرعت مطمئنه بوده است.

رحمانی به تصادف خودرو ال نود با گارد ریل در غرب تهران اشاره کرد و گفت:

این بار تصادف در کیلومتر ٤٥ آزادراه تهران-قم اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه سواری ال ٩٠ با گارد ریل تصادف کرده است. تصادف، ساعت ٥:٣٠ صبح چهارشنبه روی داده که منجر به حریق شده اما خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز