خبرگزاری کار ایران

چهار مصدوم حاصل برخورد خودرو سواری با موانع کنار بزرگراه

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۵۴۹

بروز حادثه رانندگی در غرب تهران، مصدومیت شدید سرنشینان این وسیله نقلیه را در پی داشت.

به گزارش ایلنا، طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، نیروهای عملیاتی ایستگاه ۱۰۹ به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته به بزرگراه شهید فهمیده(مسیر شرق به غرب)، قبل از شهرک مسکونی چیتگر روانه شدند.

رحیم قدیانلو فرمانده آتش نشانان اعزامی در خصوص این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری ام وی ام با چهار نفر سرنشین در حال حرکت در بزرگراه بود که ناگهان به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و به شدت با موانع سیمانی حاشیه بزرگراه برخورد کرده بود.

وی در ادامه افزود: بر اثر این حادثه همه سرنشینان این وسیله نقلیه دچار مصدومیت شده و قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی خود را به خارج از اتاقک خودرو سواری رساندند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان بی درنگ به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند.

قدیانلو در پایان گفت: با توجه به مصدومیت سرنشینان خودرو سواری که چهار نفر خانم ۱۵، ۱۶، ۳۱ و ۳۸ ساله بودند، نیروهای عملیاتی مصدومان را برای انجام اقدامات درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

گفتنی است؛ آتش نشانان در پایان محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل عوامل راهور دادند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز