خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به ایلنا خبر داد:

ترافیک پرحجم در محورهای رفت و برگشت ایلام به مهران/بارش باران در اکثر محورهای آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۶۶۱

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارش باران در اکثر محورهای استان آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ترافیک در هر دو محور رفت و برگشت ایلام به مهران و محور مهران به دهلران پرحجم است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت‌راه‌ها و جاده‌های منتهی به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه گفت: در حال حاضر ترافیک در هر دو محور رفت و برگشت ایلام به مهران پرحجم است. ترافیک محور دهلران به مهران از مهران به دهلران نیز پرحجم است.

او ادامه داد: ترافیک در کرمانشاه محور خمین به اسلام‌آباد پرحجم اما روان است در خوزستان محورهای سوسنگرد-چزابه و خرمشهر-شلمچه پرحجم و روان است مداخلات جوی نیز در محورهای منتهی به این سه نقطه مرزی مشاهده نمی‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در حال حاضر محدودیت ترافیکی در نظر گرفته نشده و با توجه به باربرگشت تصمیمات لازم اتخاذ و اطلاع‌رسانی خواهد داشت.

سرهنگ رحمانی درباره وضعیت دیگر راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: در اکثر محورهای استان آذربایجان غربی بارش باران گزارش شده همچنین در محور فومن-رشت در استان گیلان و محور کناره-مازندران نیز بارش باران گزارش شده است.

او با اشاره به مه گرفتگی در محورهای همدان_زنجان، ساوه_همدان گفت: همچنین در استان اردبیل محور رزین_ گرمی مه صبح گاهی گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین_ کرج و کرج_ تهران نیز ترمینال شهید کلانتری، پل فردیس، پل کلارک تا گرمدره سنگین است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: ترافیک در محور آزادراهی و محور قدیم ساوه _تهران و محور قم_ تهران نیز به سمت تهران نیمه سنگین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز