خبرگزاری کار ایران

در شورای شهر تهران انجام شد:

بررسی طرح ساماندهی واگذاری حق بهره‌برداری املاک شهرداری

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۸۶۵

واگذاری املاک، اراضی و اموال غیرمنقول شهرداری تهران، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در بیستمین جلسه شورا بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بیستمین جلسه شورای شهر تهران نامه فرمانداری در خصوص موارد مغایر با قانون طرح الزام شهرداری تهران به ساماندهی واگذاری حق بهره‌برداری املاک، اراضی و اموال غیرمنقول شهرداری به اشخاص حقیقی و موسسات عمومی غیردولتی در صحن شورا قرائت شد.

این موارد عبارت است از واگذاری املاک، اراضی و اموال غیرمنقول شهرداری تهران، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه که خلاف قانون و مغایر با بند شش ماده 55 قانون شهرداری‌ها است که نسبت به اصلاحات آن اقدامات لازم باید صورت گیرد.

دو: بر اساس تبصره یکم مصوبه مذکور عبارت کلیه مصوبات قبلی شورای اسلامی شهر تهران و آیین نامه‌های داخلی شهرداری تهران مغایر با این مصوبه لغو می‌گردد با عنایت به این موضوع که برخی از آیین‌نامه‌ها مستند به قانون است و مصادیق آن به صورت واضح مشخص و یا از حالت اطلاق خارج می‌شود، وظیفه آن شورا در این موارد نظارت بر حسن اجرا است، لذا مصوبه فوق باید مشخص و اصلاح شود.

در ادامه افشین حبیب زاده معاون نظارت شورای شهر تهران و پیشنهاد دهنده این مصوبه موارد مذکور را قرائت کرده و اصلاحات پیشنهادی را در صحن شورا قرائت کرد.

در ادامه رای گیری به وسیله سامانه الکترونیکی صورت گرفت و اصلاحات پیشنهادی رای آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز