خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور ناجا اعلام کرد:

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محورهای زلزله‌زده/ایجاد ایستگاه‌های بازرسی

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۲۵۳

رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور اسلام‌آباد به سمت سرپل‌ذهاب گفت: خودروهای سنگین ترانزیتی می‌توانند از محور گیلانغرب به مرز پرویزخان و خسروی تردد کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار تقی مهری با اشاره به اینکه نیروهای پلیس راهور در مناطق زلزله‌زده به ویژه سرپل‌ذهاب، ازگله، ثلاث‌باباجانی و قصر شیرین مستقر هستند، گفت: با تدابیری که صورت گرفته است مقرر شده از ورود خودروهای سنگین باربری ممانعت شود بویژه در محور اسلام‌آباد به سمت سرپل‌ذهاب تا نیروهای امدادی و خدماتی بتوانند راحت‌تر تردد کنند.

او با تاکید براینکه تا اطلاع‌ ثانوی ممنوعیت تردد خودروهای سنگین ادامه دارد، تصریح کرد: خودروهای سنگین که به سمت پرویز خان و خسروی بار می‌برند، می‌توانند از محور گیلانغرب استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به استقرار نیروهای پلیس راهور در محورهای منتهی به منطقه زلزله‌زده گفت: افزایش تردد واحدهای امدادی و خدماتی در این محورها را شاهد هستیم اما وضعیت روان است.

سردار مهری خاطرنشان کرد: فرمانده نیروی انتظامی گردان‌های ویژه تخصصی نیروی انتظامی را به این منطقه اعزام کرده و این نیروها علاوه بر تامین نظم و امنیت نیز در توزیع اقلام امدادی مشارکت می‌کنند.

او با تاکید براینکه مردم از سفرهای تک‌نفره و غیرضرور خودداری کنند، خاطرنشان کرد: ترددهای غیرضروری افراد برای حضور در منطقه امدادرسانی را مختل می‌کند و ما به مردم توصیه می‌کنیم از سفرهای غیرضرور به منطقه خودداری کنند و اقلام اهدایی خود را به واحدهایی که برای این منظور مشخص شده تحویل دهند تا سریعتر به دست زلزله‌زدگان برسد و از سفرهای انفرادی به منطقه بپرهیزند.

رئیس پلیس راهور ناجا یادآور شد: ایستگاه‌های ایست بازرسی و گیت‌هایی در محورهای منتهی به منطقه زلزله زده پیش‌بینی شده که از تردد غیرضروری افراد جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز