خبرگزاری کار ایران

بازوند اعلام کرد:

اورژانس خدمات مناسبی به زلزله‌زدگان ارایه داده/ نیاز به آب، پتو، چادر و سرویس بهداشتی سیار داریم

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۴۵۴

استاندار کرمانشاه گفت: در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه با کمبود آب بسته‌بندی، پتو، چادر و سرویس بهداشتی سیار مواجه‌ایم.

به گزارش ایلنا، هوشنگ بازوند گفت: خدمات‌دهی به مردم در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ادامه دارد و از مردم می‌خواهیم برای ابراز همدردی کمک‌های خود را به مناطق زلزله‌زده ارسال کنند.

وی با بیان اینکه خدمات خوب و مطلوبی از سوی اورژانس به مردم زلزله زده ارایه شده، افزود:  ۷۰۰۰ مجروح زلزله در کمتر از ۲۰ ساعت توسط اورژانس به بیمارستان‌های تهران، کرج و کرمانشاه منتقل شدند. همچنین ۷۰ آمبولانس از سایر استان‌ها و هشت اتوبوس آمبولانس در مناطق زلزله زده مستقر هستند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: روند امدادرسانی به مجروحان و حادثه دیدگان بسیار مطلوب است در کمتر از ۲۰ ساعت نزدیک به هفت هزار مجروح را به بیمارستان‌های تهران، کرج و کرمانشاه منتقل کردند.

وی گفت: علاوه بر بیمارستان‌های استان شش بیمارستان مجهز صحرایی نیز در مناطق زلزله زده دایر شده است.

بازوند با بیان اینکه از نظر دارو و خدمات درمانی کمبود و مشکلی در مناطق زلزله زده وجود ندارد، تصریح کرد: ما در مناطق زلزله‌زده به آب بسته‌بندی، پتو، چادر و سرویس بهداشتی سیار نیازمندیم.

وی تاکید کرد: مردم مناطق زلزله زده نیازمند حمایت روحی هستند و هم اینکه شاهد ارسال کمک‌های مردمی باشند خود نکته مثبتی است هرچند کمک اندکی هم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز