خبرگزاری کار ایران

۱۰ کشته و ۹ مصدوم در حوادث روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۵۹۷

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از ۱۰ کشته و ۹ مصدوم بر اثر حوادث روز گذشته خبر داد.

مجتبی خالدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به حوادث روز گذشته گفت: در ساعت ۱۹:۲۱ دیشب با گزارش مسمومیت مونوکسید کربن در ابراهیم آباد خ امام صادق(ع)  بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

او ادامه داد: متاسفانه بر اثر مسمومیت (مونوکسید کربن) ۴ نفر جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور خاطر نشان کرد: با توجه به فصل سرما، توصیه می‌شود، برای جلوگیری از مسمومیت با گاز منواکسید کربن در استفاده استاندارد از وسایل گرمایشی توجه نمایند که خانواده‌ها گرفتار این قاتل خاموش نشوند.

خالدی تصریح کرد: همچنین در ساعت ۰۰:۲۱ بامداد با تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ به جهت مسمومیت با (مونوکسید کربن) در محور یاسوج _اصفهان (روستای سرچنار ) بلافاصله اورژانس با ۱ دستگاه آمبولانس در محل حاضر شد.

او یادآور شد: با انجام اقدامات اولیه درمانی به موقع، ۴ نفر از مسموم‌شدگان پس از اقدامات اورژانسی به بیمارستان اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به حادثه سقوط پراید در کانال آب گفت: در ساعت ۰۰:۳۵ بامداد امروز براثر سقوط پراید در کانال آب در بیله سوار - جعفر آباد اردبیل، متاسفانه ۴ نفر در دم جان خود را از دست دادند و ۲ نفر به بیمارستان اعزام شدند.

او همچنین به تصادف ال ۹۰-تریلی در اتوبان همدان اشاره کرد و افزود: در ساعت ۰۱:۰۳ دقیقه بامداد با گزارش تصادف خودروی ال ۹۰ با تریلی اتوبان همدان-کیلومتر۳۲، بلافاصله ۱ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس کشور تصریح کرد: بر اثر شدت حادثه ۲ نفر در دم جان باختند و ۲ مصدوم حادثه پس از اقدامات اولیه اورژانسی به بیمارستان اعزام شدند، ۱ نفر نیز در محل درمان سرپایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز