خبرگزاری کار ایران

گزارش مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از مناطق زلزله زده کرمان

کد خبر : ۵۶۵۱۹۲

مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از اقدامات انجام شده گروه مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمان پس از وقوع زلزله در بخش کوهساران راور خبر داد.

به گزارش ایلنا مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از اقدامات انجام شده گروه مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمان پس از وقوع زلزله در بخش کوهساران خبر داد و اعلام کرد:۳تیم بهداشت محیط به منطقه جهت ارزیابی از شهرستان راور اعزام شده اند.

همچنین وضعیت۳۷ شبکه اب شرب که اب اشامیدنی ۷۰ روستا را تامین می کند بررسی و خوشبختانه هیچکدام آسیب ندیده است وبه علت عدم قطع برق کلریناتورها  کارکلرزنی انجام می شد.

نمونه برداری میکروبی از تمامی این شبکه ها انجام و با کمک به دامپزشکی احشام تلف شده دفن و گندزدایی لاشه ها انجام شده است.

 همچنین توسط کارشناس مسئول بهداشت محیط راور به استاندار و ریاست دانشگاه علوم پزشکی در جلسه ستاد بحران استان که در بخشداری کوهساران تشکیل شد گزارش های لازم ارائه شد.

از فروشگاههای مواد غذایی بازدید و خوشبختانه خسارتی به انها وارد نشده بود.

همچنین معادن زغال سنگ منطقه بعلت احتمال ریزش امروز تعطیل شد.

کلیه اقدامات توسط مرکز بهداشت شهرستان راور وبا هدایت مدیریت بهداشت محیط و حرفه ای انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز