خبرگزاری کار ایران

نیروی انتظامی" روز مجلس "را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۳۳۶

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامی داشت یاد آیت الله "سید حسن مدرس"، فرا رسیدن روز مجلس را به نمایندگان مردم در خانه ملت تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است؛

تاریخ پرافتخار ملت ایران اسلامی همواره از وجود چهره‌های ممتاز و برجسته که نقش آفرین و تاریخ ساز بودند، بهره‌ها برده و به یقین بازخوانی و تأمل در اندیشه و آرای شخصیت‌هایی که هماره  مرهون مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های آنان هستیم، تکلیف و وظیفه ایست بر عهده همگان که با معرفی و تبیین ابعاد زندگی آنان پاسدار تلاش‌های بی دریغشان باشیم.

شهید مدرس در شمار همین شخصیت های برجسته و کم  نظیر تاریخ پرفروغ کشورمان است که در سراسر عمر خویش تنها به خدمت و تعالی ملت بزرگ ایران می‌اندیشید و همه  شور و اشتیاق خود را در این راستا معطوف داشت.

 این پیام می افزاید؛ آیت الله مدرس شریعت اسلام را به منزله روح در پیکر می‌دانست  و جمله تاریخی "سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست" در واقع ریشه در همین عقیده متقن او دارد.

گرامی داشت سالروز شهادت آیت الله "سیدحسن مدرس" که به نام روز "مجلس" نامگذاری  شده،فرصت مغتنمی است که در آن ضمن تجلیل از عظمت روحی، فکری و معنوی آن شهید، به تبیین اندیشه های منور آن بزرگوار اهتمام ورزیم.

در ادامه این پیام آمده است؛ مجلس؛ مهمترین رکن اساسی نظام مردم سالاری دینی است ، نهادی برآمده  از دل ملت و  بنا به فرموده رهبر فقید انقلاب اسلامی "خانه واقعی ملت" نام گرفته و همواره در پیشبرد امور نظام مقدس جمهوری اسلامی خوش درخشیده است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان با گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله "سیدحسن مدرس" و با تبریک روز مجلس آورده است ؛ امید است چون گذشته مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در خانه ملت با تعامل و همکاری نزدیک با سایر قوا در مسیر پاسخگویی به مطالبات مردم، گام‌های بلند و ارزنده‌ای بردارند و در این میان نیروی انتظامی نیز چون همیشه با تبعیت محض از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (حفظه الله)، ضمن پاسداشت این روز تاریخی، تعامل و همکاری با مجلس شورای اسلامی، اجرای قوانین و استقرار عدالت در جامعه، حفظ و توسعه نظم و امنیت را به عنوان یکی از رویکردهای جدی خود دنبال می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز