خبرگزاری کار ایران

تاکید رئیس پلیس پیشگیری ناجا بر رعایت حقوق شهروندی

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۵۷۷

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در جلسه جمع بندی نظارت ستادی پلیس خراسان رضوی ، رضایت شهروندان را بازتاب فعالیت های اثر بخش پلیس در جامعه دانست.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد شرفی" گفت: مجاهدت در راه خدا یکی از شاخصه های کار پلیس است، همان طور که خداوند متعال می فرماید؛ من شما را به معامله سود آوری دلالت می کنم ، ایمان به خدا و مجاهدت در راه خدا موجب بخشش گناهان و تحقق وعده های الهی در استفاده از نعمت های بهشتی می شود.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جلسه جمع بندی نظارت ستادی که در فرماندهی انتظامی خراسان رضوی برگزار شد، افزود : آنچه در این بازدیدها قابل درک بود این که مجاهدت را در پلیس استان خراسان رضوی مشاهده کردیم و کارکنان انتظامی ، شب و روز با نهایت مجاهدت و تلاش و همکاری بی شائبه ای در ایفای مسئولیت های خطیری که بر عهده دارند ، صادقانه خدمت می کنند.

وی تصریح کرد: موضوع تعالی رفتار، جرایم و صیانت از کارکنان از دیگر محورهای بازرسی است که تلاش خوبی در این مجموعه صورت گرفته است.

سردار شرفی با تاکید بر عمل صالح و رعایت حقوق شهروندی و رضایت مردم به عنوان بازخورد و نتیجه ماموریت های انتظامی گفت : همان طور که خداوند متعال وعده داد با عمل صالح انسان عزت می یابد و ترس و خوف از او به امنیت تبدیل می شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا دیگر محور نظارت های ستادی را انجام بموقع فرایض نماز و امر به معروف و نهی از منکر و... دانست ، خاطر نشان کرد : هرکس صاحب مکنت ، مقام ، فرصت و درجه ای شده نتیجه انجام بموقع فرایض دینی بوده و در مجموع پلیس رضوی در این راستا اقدامات خوب و شایسته ای را انجام داده که این عملکرد موفق جای تشکر دارد.

وی اظهار داشت: با انتصاب سردار کریمی به عنوان فرمانده انتظامی خراسان رضوی شاهد پویایی ، تحرک و شادابی در پلیس خراسان رضوی هستیم و خوشبختانه عزم و اهتمام جدی برای انجام کارها وجود دارد.

وی تاکید کرد : جلوه های زیادی از خدمت در راستای خدمت صادقانه پلیس می بینیم که افزایش توان عملیاتی ، توجه به خدمتگزاری به نظام مقدس اسلامی و مردم عزیز و فهیم از مهمترین نمودها و جلوه های تلاش کارکنان پلیس خراسان رضوی است .

سردار شرفی در پایان گفت : من صمیمانه از طرف خودم و فرمانده ناجا از عملکرد خوب ، انسجام و همدلی معرفت و مجاهدت شما تلاشگران عرصه نظم و امنیت در فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی سپاسگزاری می کنم.

در ابتدای این جلسه فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تبریک اعیاد ماه ربیع اول و خدا قوت به هیئت نظارت ستادی تخصصی ناجا گفت: شناسایی خلاء ها و بهبود شرایط و رفع نواقص و معایب از نتایج ارزنده بازرسی های تخصصی است که با همکاری و همدلی بازرسان نظارت ستادی در این زمینه ، بی تردید خیر و برکت برای پلیس رضوی و مردم شریف استان و اثر گذاری در ارتقاء امنیت، ارتقاء احساس امنیت ، چابک سازی و توانمند سازی کارکنان انتظامی استان از بازخوردهای نتیجه بخش بازرسی های ستادی است.

سردار "قادر کریمی" تصریح کرد: در صدد هستیم با این بازرسی های کارشناسی شده ، راهبردی و کاربردی تیم های نظارت تخصصی ناجا ، معایب و نقایص احصاء و با همفکری و هم افزایی معاونت ها و پلیس های تخصصی و همراهی هیئت رئیسه ناجا ، موقعیت های خدمت صادقانه و ارزشمند به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) را هر چه بیشتر از پیش فراهم ساخته و اهتمام جدی در ایفای نقش حساس و کلیدی خود برای حفظ و استقرار امنیت عمومی و بستر سازی سلامت اجتماعی به پشتوانه حمایت های مردمی و تعامل عمومی به کار بندیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز