خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

کشف بیش از ۵۵ تن موادمخدر از ابتدای سال جاری

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۷۴۰

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه ارتقای تجهیزات الکترونیک و اپتیکی در دستور کار است و بایستی انسداد مرزها بیش از پیش تشدید شود، تاکید کرد: در زمینه مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوبی انجام شده به گونه‌ای که در سال جاری بیش از ۵۵ تن کشف مواد مخدر را شاهد بودیم البته ارتقای معیشت مطلوب مرزبانان نیز در دستور کار است.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی در حاشیه مراسم تحلیف فراگیران رسته مرزبانی در مرکز آموزش ثامن مشهد گفت: انتظار داریم دولت، مجلس وکلیه دستگاه های ذیربط برای برطرف کردن نیازمندی های سازمانی و تجهیز امکانات بیش از پیش مرزبانی را یاری کنند.

وی ادامه داد: مرزبانی در ۸۷۷۵ کیلومتر مرز مشترک با همسایگان پیرامونی، با مجاهدت‌ها و تلاش‌های فرزندان میهن اسلامی در حال حراست از کیان حریم اسلامی است که این، یک عبادت در راه خدا به شمار می آید.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشور بزرگی است که الحمدلله همسایه‌های خوبی دارد، اظهار داشت: برخی از کشورهای همسایه و منطقه با توطئه‌های دشمن دچار ناامنی شده‌اند که یکی از این فتنه‌ها، حضور داعش است ولی به حول و قوه الهی با مجاهدت‌های مدافعان حرم و حریم، این توطئه ها خنثی شده است.

رضایی ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از سازمان‌های موثر در امنیت داخلی و ملی در سطح نیروهای مسلح است که مسئولیت مراقبت از مرزها را بر عهده دارد و خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است. با نگاه بلندی که در دولتمردان و نیروهای مسلح ما وجود دارد، امروز در مرزبانی انسجام و شکوه خوبی را شاهد هستیم .

وی با اشاره به جمع دانش آموختگان مرزبانی در مرکز آموزش ثامن مشهد، تصریح کرد: این دانش‌آموختگان که برای آنها جشن می‌‌گیریم، مدافعان حریم هستند که یکی از برنامه‌‌های جدی مرزبانی، ارتقای مهارت‌ها و معنویت آنان است.

فرمانده مرزبانی ناجا اضافه کرد: اگر امروز علی‌رغم توطئه‌های موجود در کشورهای پیرامونی، امنیت مطلوبی در مرزها و داخل کشور شاهد هستیم، علت آن رزمندگان مرزبانی ناجا است که با تمام سختی‌ها این امنیت را به وجود آوردند.

رضایی تاکید کرد: انتظار داریم دولت، مجلس وکلیه دستگاه‌های ذیربط برای برطرف کردن نیازمندی‌های سازمانی و تجهیز امکانات بیش از پیش مرزبانی را یاری کنند. با توجه به برنامه توسعه ملی و برگزاری نشست‌هایی با نمایندگان مجلس مقرر شد در برنامه سال ۹۷ اقدامات خوبی در این راستا انجام شود و امیدواریم نیازمندی‌های مرزبانی اعم از تجهیزات و امکانات تامین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز