خبرگزاری کار ایران

صدراعظم‌نوری:

گونه‌های گیاهی مجموعه‌های گلستان و سعدآباد در آستانه خشک شدن هستند

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۸۶۲

عضو شورای شهر تهران با تاکید براینکه گونه‌های ارزشمند و نادری در مجموعه‌های گلستان و سعدآباد وجود دارند، گفت: این گونه‌ها به دلیل عدم حفاظت لازم در معرض خشک شدن هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا صدراعظم نوری، در بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود درباره وضعیت باغات تهران که در اختیار نهادهای دولتی قرار دارد هشدار داد.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه باغات جزو سرمایه‌های این شهر محسوب می‌شوند گفت: متاسفانه این سرمایه‌های شهر به دلیل ارزش افزوده مورد تاراج قرار می‌گیرند و باید فکری به حال آنها بکنیم. وضعیت باغاتی که در اختیار نهادهای دولتی قرار دارد نامناسب گزارش شده و به دلیل عدم تخصیص اعتبار از سوی نهادهای دولتی برای نگه داشت باغات این سرمایه‌ها با مشکلات زیادی روبرو هستند.

او ادامه داد: مجموعه‌های ارزشمندی همچون کاخ گلستان و سعد آباد در اختیار نهادهای دولتی قرار دارند اما متاسفانه به خوبی از آنها محافظت نمی‌شود.

رئیس کمیسیون معاونت خدمات شهری در ادامه با تاکید براینکه گونه‌های ارزشمند و نادری در این دو مجموعه قرار دارند خاطرنشان کرد: این گونه‌ها به دلیل عدم حفاظت لازم در معرض خشک شدن قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز