خبرگزاری کار ایران

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین ناجا و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۹۴۸

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری ناجا و نهاد کتابخانه های عمومی گفت: قفسه های کتاب در کلانتری ها را به کتابخانه ها تبدیل می کنیم تا بتوانیم دامنه دسترسی مردم و سربازان به کتاب را ارتقاء دهیم.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "امیرحسین یاوری" در آیین امضای تفاهم نامه همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و نهاد کتابخانه های عمومی کشور اظهار کرد: هر مقدار فرهنگ کتابخوانی در جامعه افزایش یابد و مردم به سمت کتاب خواندن بروند شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در آن جامعه خواهیم شد.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی تصریح کرد: ما امروز به دنبال ارتقاء آموزش به ویژه در بین سربازان هستیم و معتقدیم فرصت طلایی بسیار خوبی داریم که نیروی انتظامی را در مسیر ارتقاء فرهنگ کتابخوانی قرار دهیم.

وی تأکید کرد: با هدف افزایش دامنه کتابخوانی گام بر می داریم تا بتوانیم کتاب های روز را در اختیار کارکنان ناجا قرار دهیم.

این مقام عالی رتبه انتظامی بیان کرد: کتاب یک موضوع جدی است و نیاز داریم تا فرهنگ کتابخوانی را در بین کارکنان ناجا توسعه و ارتقاء دهیم ، در مرحله اول به سمت مراکز آموزش می رویم و در مراحل بعدی قفسه های کتاب در کلانتری ها را به کتابخانه توسعه و گسترش می دهیم تا بتوانیم دامنه دسترسی مردم و سربازان به کتاب را افزایش دهیم.

یاوری خاطر نشان کرد: امیدواریم  این تفاهم نامه بین نیروی انتظامی و نهاد کتابخانه های عمومی کشور منشاء خیر و برکت برای همگان شود.

گفتنی است، "علیرضا مختاری" در این نشست اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی اگر هر روز خود را مجهز و به روز رسانی نکنند در انتقال وظایف و اجرای آن به طور حتم دچار آسیب می شوند.

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور تصریح کرد: هر چه میزان مشارکت دستگاه های مختلف نظام در مسائل فرهنگی و کارآمد کردن آنها افزایش یابد امکان رسیدن به یک جامعه مطلوب بیشتر می شود.

وی تأکید کرد: هر گاه در جامعه ای افراد به دلیل یک فعالیت مثبت تشویق شوند اثر مثبتی در سایر افراد می گذارد ؛ به همین سبب و با توجه به تجربیات گذشته در نهاد کتابخانه های عمومی اگر افرادی را که به عنوان کتابخوان برجسته مطرح می شوند تشویق شوند آنان خود به یک حلقه ترویج تبدیل می شوند.

مختارپور با بیان اینکه بالغ بر 60 هزار نشست کتابخوانی در سطح کشور برگزار شده است، یادآور شد: معتقدم این گونه فعالیت ها می تواند در  گسترش فرهنگ کتابخوانی در نیروی انتظامی موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز