خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به ایلنا خبر داد:

فوت جوان 30 ساله براثر اتش سوزی مغازه الکتریکی

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۵۷۸

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از کشته شدن یک جوان بر اثر اتش سوزی در یک مغازه الکتریکی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این آتش سوزی گفت: ساعت 1:47 بامداد یک مورد آتش سوزی در یک مغازه در خیابان قزوین، خیابان شراره به سامان 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه 2 ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می شود تصریح کرد: محل آتش سوزی یک باب مغازه الکتریکی به وسعت حدود 20 متر بود که مقادیر زیادی جنس در آن وجود داشت. این مغازه کاملا شعله ور بود و دود و شعله زیادی از کرکره مشبک مغازه به بیرون می زد. اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که یک نفر در داخل مغازه وجود دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله در کرکره ای مغازه که قفل بود را شکسته و مشغول خاموش کردن عملیات شدند که در حین عملیات با وضعیت کاملا سوخته یک جوان 30 ساله مواجه شدند که به گفته اهالی سالها در همان محل استراحت می کرد.

ملکی یادآور شد: با حضور عوامل اورژانس و بررسی این جوان مشخص شد که بر اثر شدت جراحات وارده این جوان جان خود را از دست داده بود.

او ادامه داد: آتش خاموش و از سرایت به مغازه های دیگر جلوگیری شد و ساعتی بعد نیز عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز