خبرگزاری کار ایران

جلال ملکی خبر داد:

مصدومیت دو نفر در کیانشهر بر اثر انفجار مواد محترقه

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۶۸۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از انفجار مواد محترقه در منطقه کیانشهر و مصدومیت خانم و آقای جوان خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این آتش‌سوزی گفت: ساعت 11:24ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی و انفجار در یک ساختمان مسکونی در محله کیانشهر خیابان امامی نرسیده به خیابان صالحی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

او با بیان اینکه ایستگاه شماره 21 به محل حادثه اعزام شد، تصریح کرد: در سطح پشت بام یک ساختمان سه طبقه انفجار شدیدی اتفاق افتاده بود و مقداری آتش نمایان شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان سریع خود را به پشت‌بام رسانده و آنجا یک خانم و آقای جوان حدود 28 ساله نیز روی پشت‌بام حضور داشتند و بر اثر انفجار آقا از پشت‌بام به پایین پرتاب می‌شود و آتش‌نشانان به سرعت این فرد را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی ادامه داد: خانم جوان نیز به شدت از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده بود. بر اثر این انفجار مقداری به پشت‌بام دچار خسارت شده و شیشه‌های ساختمان‌های اطراف همه شکسته بود.

ملکی تصریح کرد: با حضور کارشناس آتش نشانی و بررسی محل مشخص شد علت انفجار مواد شیمیایی و مواد محترقه‌ای بوده که قرار بوده برای شب چهارشنبه سوری استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز