خبرگزاری کار ایران

سردار کریمی خبر داد:

آغاز ثبت درخواست کسر خدمت ایثارگری رزمندگان از بیستم آذرماه

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۰۷۹

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت : از امروز دوشنبه بیستم آذرماه تا دهم دی ماه ،کلیه زرمندگان می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10 ) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم کریمی اظهار داشت: در اجرای بند(د) ماده 88 قانون پنج ساله ششم توسعه کشور و به منظور تعیین افراد واجد شرایط دارای اولویت برای هر سال،طبق زمان بندی اعلام شده، از روز دوشنبه بیستم آذرماه تا دهم دی ماه ،کلیه زرمندگان می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10 ) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 120هزار نفر از ایثارگران،درخواست خود را ثبت کرده اند،افزود:علاوه بر ثبت درخواست ایثارگران دارای سابقه حضور در مناطق عملیاتی و جبهه در فرصت تعیین شده، آن دسته از جانبازان و آزادگان که به دلایلی موفق به ثبت درخواست خود نشده اند نیز می توانند در این زمان بندی ، درخواست خود را از طریق دفاتر (پلیس +10)ثبت کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با تاکید براین که مهلت در نظر گرفته شده قابل تمدید نخواهد بود،اظهار کرد: متقاضیان می بایست در زمان تعیین شده،برای ثبت درخواست خود اقدام کنند تا فرصت بهره مندی از این فراخوان را از دست ندهند.

وی با اشاره به اینکه  ثبت درخواست های ایثارگران براساس خود اظهاری آنان بوده و نیازی به ارائه مدارک مربوطه نمی باشد،افزود:کلیه جانبازان،آزادگان و رزمندگان دارای فرزند ذکور خدمت نکرده،اعم از اینکه در سن مشمولیت باشند یا نباشند و همچنین در مواردی که دانشجو هستند و یا در حال انجام خدمت سربازی بوده و گواهی کسرخدمت به قانون قبل را نیز اخذ کرده اند،می بایست با مراجعه به دفاتر (پلیس+10) درخواست خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه  از تاریخ نوزدهم آذرماه سال جاری قانون جدید ایثارگری اجرایی خواهد شد،گفت :کسرخدمت با مقررات قبلی تنها برای مشمولانی که تا تاریخ ذکر شده  به خدمت سربازی اعزام شده اند،قابل محاسبه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز